Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 25 Apr 2024, 20:03

ROTTWEIL CARTUS WMH PLASTIK CAL.12/70/36/3,5MM

Totul despre cartusele si munitiile de vanatoare, cu alice sau proiectil unic

Moderator: liviur

ROTTWEIL CARTUS WMH PLASTIK CAL.12/70/36/3,5MM

Mesajde AdrianLica pe 22 Dec 2010, 19:16

Salut. Am impuscat astazi doi iepuri cu acest tip de cartus, cu alica de 3.5 mm. Unul la cca 30-35 m si celalalt la cca 45-50 m. Amandoi au avut gaura si matele scoase in partea cealalta. Sa nu credeti ca sunt vreun bun ochitor la iepure, sunt chiar incepator si in ultimul timp ratam in draci. Care e treaba cu aceste cartuse? A mai folosit cineva? Nu cred ca i-am lovit cu bura pentru ca al doilea iepure a fost destul de departe ca sa ajunga bura acolo. Daca primul iepure a mai facut ceva "galagie", cel de-al doilea nu a mai miscat.
AdrianLica
Veteran
 
Mesaje: 310
Membru din: 18 Mai 2010, 20:54

Re: ROTTWEIL CARTUS WMH PLASTIK CAL.12/70/36/3,5MM

Mesajde Don pe 22 Dec 2010, 20:15

Mai bine mai masoara inca o data distanta(cel putin la al doilea - cel pe care l-ai eviscerat la 50 m) si
scrie-ne din nou !
Don
Veteran
 
Mesaje: 1709
Membru din: 09 Oct 2010, 17:44

Re: ROTTWEIL CARTUS WMH PLASTIK CAL.12/70/36/3,5MM

Mesajde OVI762 pe 22 Dec 2010, 21:44

Am tras si eu cu cheddite de 3 jumate(zic numai de cheddite ca astea mi s-au parut cele mai bune) la 10-12 pana pe la 35-40m si in toate cazurile(cand am nimerit)iepurele nu a prezentat decat orificiile normale de intrare ale alicelor,nici vorba de eviscerare.Sincer sa fiu nu am tras cu cartusul mentionat de tine dar la 50 m cred ca numai proiectilul unic produce esemenea ravagii.Esti sigur ca nu ai incurcat cartusele???? :wink:
este in noi
OVI762
Veteran
 
Mesaje: 2523
Membru din: 10 Noi 2009, 09:11

Re: ROTTWEIL CARTUS WMH PLASTIK CAL.12/70/36/3,5MM

Mesajde OVI762 pe 22 Dec 2010, 22:01

http://www.arw.ro/produs.php?p=8748