Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 18 Apr 2024, 04:43

insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !

Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde armi pe 13 Oct 2015, 18:07

@bogus romanul pana nu testeaza el insusi nu are incredere in spusele altuia, mai ales daca considera el ca asa face si o economie.
@yanke verifica daca iti intra intai gumele pe masina! de regula si in 99% din cazuzi cele resapate sunt mai inalte ca cele normale!
Apoi sunt mult mai grele, distanta de franare pe asfat este execrabila, zgomot la rulare ca mai toate M/T-urile, insa in teren ( noroi si zapada) merg destul de bine.

cantareaste toate aspectele si decide singur.
"Through Performance to Type"
Avatar utilizator
armi
Veteran
 
Mesaje: 479
Membru din: 31 Ian 2007, 18:26
Locaţie: Bucuresti

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde dragos74 pe 14 Oct 2015, 11:34

asa cum spunea @bogus e posibil ca la marimi mai mari si masini mult mai grele, sa fie alta situatia ca echilibrare si rezistenta in timp a acestor resapate.... samuraiul e o masina usoara care probabil nu supune cauciucurile la aceeasi presiune ca un hillux de ex...

.... pt. cei cu samurai sau gimni va recomand marimea mai ingusta din talon ... 195/80 nu cea lata ...205...pt a nu ingreuna prea mult tinand cont de motorul mic . La mine samuraiul merge fara probleme cu 110km/ora cu special trackurile de la insaturbo insa a crescut vizibil consumul ! :?
dragos74
Membru important
 
Mesaje: 176
Membru din: 26 Ian 2013, 16:57

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde mexx20_ro pe 14 Oct 2015, 12:32

Bogus, eu stiu de 4 masini care au cauciucuri Insa Turbo Sahara sau Special Track (profil Simex) (+ mai are Nasu cateva masini la firma cu aceste cauciucuri de vreo 2-3 ani. )
Niciuna dintre aceste 16 cauciucuri , nicunul nu a necesitat mai mult de 25 grame. (cumnatul meu are vulcanizare si toate au fost montate la el)
Acum, revenind la diferenta dintre costurile initiale, daca un Insa Turbo tine in medie 30 000 km si un Silvestone 15 000 - max 20000 , atunci unde avem pretul / km mai avantajos?
Intr-adevar compar un cauciuc moale si mai bun din punct de vedere calitativ cu unul resapat si mai prost dpdv calitativ, dar diferenta de pret este mai mare decat pare la prima vedere tocmai datorita nr de km mai mare parcurs cu Insa Turbo.
Cine isi permite cumpara Silvestone si schimba mai des, dar are performante mai bune pe perioada respectiva, iar cine nu isi permite (sau nu i se renteaza dupa un simplu calcul) va cumpara Insa Turbo, va merge mai multi km, dar nu va aceleasi performante ca si cu un cauciuc gen Silvestone.
Respecte dragilor! ;)
www.dronaoradea.ro
Avatar utilizator
mexx20_ro
Veteran
 
Mesaje: 311
Membru din: 23 Feb 2010, 19:46
Locaţie: Oradea / Stei

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde madalin122582 pe 14 Oct 2015, 16:17

Vorvesc din proprie experienta:

In primavara am achizitionat 4 anvelope insa turbo ranger de la Delta Grup; toate bune si frumoase insa unul din cauciucuri nu am reusit deloc sa il echilibrez. Am sunat la Delta si mi-au inlocuit fara prea multe intrebari anvelopa. In concluzie, nu am pus mai mult de 45 de grame pe fiecare anvelopa. Decent, daca ma intrebati pe mine.
In ceea ce priveste performantele: excelente atata timp cat nu intrii in namol grav. Profilul nu permite descarcarea rapida a namolului de pe anvelope.
De o luna de zile am achizitionat tot de la insa turbo, profilul special track (profil simex). Am intrat cu ele in teren dupa ploaie. Alta viata. Am intrat in cele mai mari namoale, am urcat o panta plina de noroi, nu am ramas niciodata impotmolit.
Dezavantaje: de la 60 de km mai sus urla ca naiba. Insa nu afecteaza directia si nu se simt pe asfalt. Atentia la franare: te cam duci sanie pe asfalt.
Avantaje: noroc chior sau nu, am folosit maxim 15 grame pentru echilibrat. Iar interen am aderenta maxima.

Eu recomand cu incredere anvelopele resapate. Recunosc ca nu am avut BF-uri sau alte marci insa nu cred ca diferenta de pret merita pentru ce pot sa faca in plus marcile consacrate
Membru ANDA
Avatar utilizator
madalin122582
Veteran
 
Mesaje: 2095
Membru din: 11 Ian 2010, 09:44
Locaţie: Rm. Valcea

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde bogus pe 14 Oct 2015, 16:37

Fara supare, sa nu mi-o iei in nume de rau dar daca nu ai condus si cu gume de calitate sau ma rog consacrate cum le numesti e tare greu sa poti spune ca nu merita, eu am facut anumite afirmatii in conditile in care am avut si resapate si Silverstone si Toyo iar acum BFG. Dar un mare dar, Delta Grup scrie clar ca unele Insa nu sunt resapate ci construite integral deci gume noi
de exemplu la Special Track 31x10,5 R15 scrie
Anvelopa NOUA !!
Avand in vedere ca Insa Turbo nu resapeaza la aceasta tipodimensiune, a gasit solutia sa o produca de la zero (noua). Asadar aceasta nu este o anvelopa resapata.
Blaser R93 Professional 8x68S / .223 Remington
Beretta ES 100 12/76/76
Nissan Terrano R20 ZD30
Avatar utilizator
bogus
Veteran
 
Mesaje: 1201
Membru din: 01 Oct 2013, 09:31
Locaţie: Cluj Napoca

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde the_mav pe 14 Oct 2015, 18:33

Eu am AT-uri pt ca imi sunt suficiente acolo unde vanez. Iar dintre cele vreo 5 tipuri incercate de cativa ani pe 3 auto, BF e pe prima pozitie. Foarte aproape a venit insa Grabberul AT2, pe care dealtfel il montez in 2 sapt pe una din masini.
-------------------------------------
Holland and Holland - pure art...
Avatar utilizator
the_mav
Veteran
 
Mesaje: 3348
Membru din: 27 Sep 2005, 10:19
Locaţie: Oltenia, Muntenia si partial Moldova

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde yanke pe 15 Oct 2015, 21:31

Timp de 4 ani am avut Bridgestone Dueller AT 205/70 r15 , de care am fost foarte multumit. Nu pot sa zic ca am ramas pe undeva dar nici nu am facut offroad extreme. Pana unde s-a putut am mers.... unde nu am luat pusca in spate si am luat-o la picior... ca asha-i shade bine vanatorului... :wink: In opinia mea e foarte important ca masina sa faca fata in teren dar nu trebuie sa uitam ca pana in teren de multe ori ne deplasam 50,80,100 de km numai dus si de multe ori mai ales la orele la care plecam sau ne intoarcem , mai ales in perioada asta de toamna- iarna , carosabilul pune din ce in ce mai multe probleme gen umed si cu frunze, inghetat,samd...De aceea cand aud ca pe carosabil umed cam dansezi cu MT fie ele BF, INSA sau cum s-or mai numi imi cam piere cheful sa le incerc... sincer daca raman impotmolit in noroi pot chema un tractor si cu 50-100 ron am rezolvat problema... insa la 80-90 km/h minim sa incepi si sa dansezi pe asphalt cred ca nu e deloc agreabil... Am patit-o acum 2 ani si am facut 3 piruete senzationale chiar cu AT :D ... Era prin noiembrie si am piscat un pic mai brusc frana dimineata pe un carosabil umed si probabil cu pojghita de polei... Ce sa zic nu a fost deloc frumos sa te invarti pe loc DE 3 ORI pe un drum judetean cu 2 benzi ,in stanga avand o prapastie de vreo 25 m iar in dreapta un sant betonat adanc de 1 m... Cred cu tarie ca daca as mai incerca acrobatiunea respectiva sigur de prea putine ori as avea acelasi rezultat...
yanke
Membru important
 
Mesaje: 229
Membru din: 15 Feb 2011, 21:13

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde the_mav pe 15 Oct 2015, 21:52

Si crezi ca pe un astfel de carosabil ai fi scapat mai bine cu MT-uri?
-------------------------------------
Holland and Holland - pure art...
Avatar utilizator
the_mav
Veteran
 
Mesaje: 3348
Membru din: 27 Sep 2005, 10:19
Locaţie: Oltenia, Muntenia si partial Moldova

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde yanke pe 15 Oct 2015, 22:20

the_mav scrie:Si crezi ca pe un astfel de carosabil ai fi scapat mai bine cu MT-uri?

Pai tocmai asta zic : daca cu AT am avut episodul asta , mai mult ca sigur cu MT era mult mai rau...
yanke
Membru important
 
Mesaje: 229
Membru din: 15 Feb 2011, 21:13

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde ventura pe 16 Oct 2015, 07:51

Adevarat si destul de probabil sa patim toti cam tot ce am citit mai sus.
Din fericire (pt mine care vanez 90% doar pe un fond de vanatoare) de la 01.11 si pana la 15.02 masina de vanatoare echipata doar cu MT-uri ramane intr-un sat in fondul de vanatoare acasa la paznicul de vanatoare.
Acolo ajung in siguranta cu "masina civila".
Masina de vanatoare este folosita exclusiv la vanatoare, paza fondului si la diverse actiuni de administrare a fondului.
In extrasezon ... intra la reparat... :lol:
Nu fi victimă. Nu fi nici criminal. Dar mai cu seamă nu fi spectator.
Avatar utilizator
ventura
Veteran
 
Mesaje: 1271
Membru din: 01 Mai 2008, 20:12
Locaţie: Focsani

Re: insa turbo ranger sau insa turbo sahara

Mesajde liviur pe 16 Oct 2015, 16:09

Cred ca toți trecem prin asta, mai mult sau mai putin, convinși fiind ca vom cumpăra ceva bun cu bani putini ! O funcționa la alții, la mine niciodată !
Toţi îţi vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia !
liviur
Veteran
 
Mesaje: 833
Membru din: 23 Oct 2010, 07:40
Locaţie: Buc-Branesti

Anterior

Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Publicitate