Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 19 Apr 2024, 06:27

examen vanator

Topic pur informativ, destinat celor care vor sa imbratiseze aceasta nobila arta si nu stiu care sunt etapele de parcurs.

examen vanator

Mesajde ionutzzz123 pe 06 Oct 2013, 09:00

Buna ziua, sunt un tanar incepator care asteapta examenul.de vanatoare. Sunt inscris la o asociatie de vanatoare, dar din pacate cand a fost examenul a trebuit sa plec din tara si am ratat examinarea, aveti idee pe unde mai se dau examene? Eu sunt din bucuresti.
ionutzzz123
 
Mesaje: 4
Membru din: 10 Ian 2011, 20:22

Re: examen vanator

Mesajde bliviu pe 06 Oct 2013, 10:59

Trebuie sa iti stabilesti prioritatile :wink: Poate la anu ai mai mult noroc.Succes :D
Avatar utilizator
bliviu
Veteran
 
Mesaje: 329
Membru din: 17 Mar 2013, 21:44

Re: examen vanator

Mesajde ionutzzz123 pe 06 Oct 2013, 11:14

Intocmai, le-am stabilit, nu puteam rata propriul concert din germania in dauna examenului :), asta a fost, ma gandesc ca poate mai este o asociatie pe undeva care mai sustine examen.
ionutzzz123
 
Mesaje: 4
Membru din: 10 Ian 2011, 20:22

Re: examen vanator

Mesajde iliealexandruionut pe 06 Oct 2013, 11:31

Suna la agvps prima data si intereseaza te acolo(ei vor banii tai cu siguranta..desi indirect..)mai apoi cauta pe net saociatii de vanatoare si baga mare l adat telefoane si poate ai noroc!

succes!
citeste mult..invata..si mai apoi incearca!
iliealexandruionut
Veteran
 
Mesaje: 781
Membru din: 10 Mar 2012, 14:26

Re: examen vanator

Mesajde cod pe 06 Oct 2013, 16:21

Din proprie experienta iti spun ca sustinerea examenului in alt judet este destul de dificila.

Asociatia la care esti membru trebuie sa vorbeasca acolo, sa trimita dosarul tau la asociatia care organizeaza examenul si daca totul este ok o sa fi programat la examen. Examen se da o singura data pe an pentru un judet respectiv Bucuresti.

Deci, in opinia mea, pasul 1 este sa mergi la tine la asociatie si sa intrebi daca si cum te pot ajuta.