Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 19 Apr 2024, 06:51

Winchester sx4 vs franchi affinity elite 3.5

Topic pur informativ, destinat celor care vor sa imbratiseze aceasta nobila arta si nu stiu care sunt etapele de parcurs.

Winchester sx4 vs franchi affinity elite 3.5

Mesajde Darius86ro pe 31 Ian 2022, 09:56

Bună ziua sunt Darius pot spune ca sunt începător în breaslă cu toate ca am mai bine de 5 ani de când am făcut toate demersurile pentru a deveni vânător, din varii motive nu am putut ajunge la examen dar în sfârșit am ajuns și am devenit vânătoar cu acte în regulă. Țin sa menționez ca am tras cu diferite arme de la centrala, bok și semiautomate, mai puțin una cu recuperare de gaze. Vreau sa îmi achiziționez o arma și as dori mai multe informații de la cei care ma pot ajuta cu niște sfaturi și păreri legate de winchester sx4 vs franchi affinity elite 3.5 vă mulțumesc și sunt deschis la orice punct de vedere al fiecăruia dintre voi.
Darius86ro
 
Mesaje: 3
Membru din: 31 Ian 2022, 09:31

Re: Winchester sx4 vs franchi affinity elite 3.5

Mesajde Ghinda pe 31 Ian 2022, 10:08

Salut! Ce este centrala?
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
Ghinda
Veteran
 
Mesaje: 7686
Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
Locaţie: Bucuresti

Re: Winchester sx4 vs franchi affinity elite 3.5

Mesajde Sly_Fox pe 31 Ian 2022, 10:42

Probabil se referea la juxtapusă! :roll:
Dacii aveau cultul morților, comuniștii au avut moartea culților, iar astăzi avem cultul hoților.
Avatar utilizator
Sly_Fox
Veteran
 
Mesaje: 5665
Membru din: 06 Sep 2008, 19:59
Locaţie: Terra, Sistemul Sol, Brațul Orion, Calea Lactee, Grupul Local, Super-roiul Virgo, Laniakea

Re: Winchester sx4 vs franchi affinity elite 3.5

Mesajde violiv pe 31 Ian 2022, 11:31

Bine ai venit printre noi!

Pareri despre cele doua sisteme, inertial si recuperare gaz, vei gasi nenumarate. Se tot discuta de vreo 15 ani, de cand au ramas cam singurele disponibile.