Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 17 Apr 2024, 00:06

Țevi zgâriate pe interior.

Topic pur informativ, destinat celor care vor sa imbratiseze aceasta nobila arta si nu stiu care sunt etapele de parcurs.

Țevi zgâriate pe interior.

Mesajde Roby_ursu pe 17 Noi 2022, 08:33

Buna ziua, sunt vânător începător și după prima sesiune de tragere am zis sa curăț arma din dotare (Baikal MP43 12/76 nou) cu trusa de curățat pt cal 12, am început cu peria de sârmă care mi-a zgariat țevile foarte tare, chiar a ieșit pilitură din cea dreaptă. Ce pot sa mai fac in acest caz? Afectează cu ceva folosirea armei?
Mulțumesc.
Roby_ursu
 
Mesaje: 3
Membru din: 17 Noi 2022, 08:25

Re: Țevi zgâriate pe interior.

Mesajde tehărău pe 17 Noi 2022, 17:01

Bun venit!
Până își face cineva timp sa te îndrume punctual, în câmpul de căutare dreapta sus, tastezi "curățare țevi arma" și îți apar n spe pagini de răspunsuri. Nu toate dar unele sunt exact la ce vrei tu să afli. Te pui pe citit și găsești deja toată informația de care ai nevoie. Am verificat eu, chiar e. Succes!
Opriți transformarea nulităților în vedete!
http://www.ajvpsbuzau.ro/ro/descriere/
tehărău
Veteran
 
Mesaje: 3477
Membru din: 16 Mai 2009, 19:24

Re: Țevi zgâriate pe interior.

Mesajde Sly_Fox pe 17 Noi 2022, 17:04

Greu de crezut că o perie de sârmă a reușit să zgârie atât de rău cromul de pe țevile de la Baikal. Eu am mai utilizat peria de sârmă atunci când țevile erau plumbuite excesiv, dar nu am pățit așa ceva, cromul fiind un material foarte dur și rezistent până și la anumiți acizi foarte corozivi. Ești absolut sigur că ceea ce vezi tu pe interiorul țevilor sunt zgârieturi?
Ce poți să faci este să cureți temeinic țevile cu ulei de armă și cârpă de bumbac pentru a vedea dacă ceea ce consideri tu că sunt zgârieturi se mai observă. Nu afectează folosirea armei!
Dacii aveau cultul morților, comuniștii au avut moartea culților, iar astăzi avem cultul hoților.
Avatar utilizator
Sly_Fox
Veteran
 
Mesaje: 5664