La boncanit:
Pe coclauri la Patarlagele dupa capriori:
Tot dupa capriori dar pe langa Sibiu (aici am inteles diferenta dintre drumul de masina si drumul de "suzuki si TAF", virajele stranse in panta fiind o mare problema pentru o masina lunga)
Prin mocirla la camp:
Iarna la munte:
Iarna prin oras nu a trebuit sa dau nicio lopata de zapada la o parte
A fost (si inca este) suficient de spatioasa pentru majoritatea nevoilor mele. De regula merg in masina doar cu inca un vanator, cu paznicul, bagaje, un caine si (cand nu tragem prost si avem si ceva noroc) cu cate un mistret. Dupa cum se vede din urmatoarele 2 poze, un mistret destul de respectabil incape in spate (chiar daca celelalte bagaje se cam dau peste cap)
A fost o relatie cu nabadai la inceput, din cauza varstei si a faptului ca era in configuratie de sosea trebuind sa investesc destul de serios in ea. Am fost impresionat de fiabilitatea acestor masinute (insuficient apreciate zic eu), netrebuind sa schimb nicio piesa pusa de noua pe ea. Ma rog, dupa ce am invatat sa conduc si eu cat de cat in conditii de off-road. Tot ce am facut la ea, e facut in service autorizat si la timp (cu exceptia manerului de la usa din spate pe care i l-am montat singur )
(Cel care a facut poza a pus si troliul luat pentru alta masina in fata pentru ca avusese o comanda mai mare la Ironman)
Dotari si reparatii:
- kit de inaltare, suspensii etc Ironman (900E)
- 5 cauciucuri MT INSA Turbo Sahara puse inainte de boncanit (1750 lei)
- reparatii generale la tabla pe jos (petice unde a fost cazul), antifonare, vaselina etc (2900lei, ianuarie 2018)
- distributia o schimb chiar azi pentru ca au trecut cei 60.000km (600 lei)
- faruri noi (martie 2017)
- baterie (ianuarie 2017)
- planetare, capete de bara, bucsaraie in stare OK
- 4H si 4L cupleaza si merg fara probleme
- caldura de te da afara iarna
- motor 1.6 benzina
- consum la drum lung 7l/100km (testat pana la Constanta si retur). In teren... habar n-am , oricum se calculeaza la ora cat timp e cuplata.
- an fabricatie 1997 (nu stiu la ce ar conta)
- hardtop
- carlig remorcare
- diverse zgarieturi exterioare de la craci
- lipsa clapeta de la torpedou
- bricheta nefunctionala (asta urma sa o repar daca o mai tineam pentru ca e utila la telefon)
- 1 scaun lipsa pe spate (am tinut-o doar in 3 locuri pentru spatiu iar scaunul dat jos a fost distrus de un jagdterier ce a gasit de cuvinta sa isi faca vizuina prin el cand a scapat prin atelier )
- becul de la plafon nu merge si nici nu m-am interesat de el vreodata
- radio nefunctional
- am dat jos bulbarul pentru ca nu aducea niciun plus serios
Motivul vanzarii:
S-a ivit ocazia sa cumpar masinuta asta ca sa am loc de bagaje pentru 2-3 saptamani la munte + ceva pitici pe creier
Se poate vedea in:
Bucuresti (luni-vineri)
Ploiesti, Urlati - Ph (weekend)
Patarlagele, Nehoiu (weekend)
Pret vanzare: 3000E
Telefon: 0728207290
Pentru colegii de la AJVPS Buzau si AJVPS Prahova se acorda 10% discount.
P.S. Pretul e fix, telefoanele celor ce incearca sa se tiganeasca fara sa vada macar masina vor fi ignorate. Daca nu se vinde, nu e nicio problema, ii ramane tatalui meu pentru hinghereala pe la tara sau o donez vreunui paznic capabil.