Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 16 Apr 2024, 23:44

haine de vanatoare, etica ..

Sectiune dedicata normelor de etica vanatoreasca , scrise si nescrise , comentarii , gesturi etic regretabile , relatari , obiceiuri vechi , etc

Moderatori: liviur, MAsterD

haine de vanatoare, etica ..

Mesajde topsi pe 08 Feb 2006, 16:18

foarte foarte urat sa iesi la vanatoare in camuflaj ca la razboi. si haina tine de etica, si in plus in loc sa pacalesti vanatul este riscul sa pacalesti vecinul care crede ca esti decor si trage spre tine. parca niciodata nu s-au intamplat atatea accidente ... le vad la tv. si asta e din cauza ca sunt incepatori de varsta a doua care nu vor sa asculte sfaturile unora mai tineri dar mai experimentati.. sunt revoltat cand vad prefecti, generali, si tot felul de smekeri fara etica conduita si ... pregatire cinegetica. daca s-ar putea le-as lua carnetul...
topsi
 
Mesaje: 14
Membru din: 08 Feb 2006, 15:12
Locaţie: bucarest

Re: haine de vanatoare, etica ..

Mesajde wachtelfeld pe 08 Feb 2006, 16:44

topsi scrie:foarte foarte urat sa iesi la vanatoare in camuflaj ca la razboi. si haina tine de etica, si in plus in loc sa pacalesti vanatul este riscul sa pacalesti vecinul care crede ca esti decor si trage spre tine. parca niciodata nu s-au intamplat atatea accidente ... le vad la tv. si asta e din cauza ca sunt incepatori de varsta a doua care nu vor sa asculte sfaturile unora mai tineri dar mai experimentati.. sunt revoltat cand vad prefecti, generali, si tot felul de smekeri fara etica conduita si ... pregatire cinegetica. daca s-ar putea le-as lua carnetul...

Bravo, si eu subscriu.Alminteri,hainele de regula sunt uni,verzi,maron ,bej...mie personal cu toate ca sunt utile uneori brasardele,sau alte accesorii fosforescente imi displac total....imi strica atmosfera si ma dor dintii :lol: ....iar camuflajul e pt. razboi nu pt. vanatoare..no offence.
wachtelfeld
Veteran
 
Mesaje: 2476
Membru din: 07 Mai 2004, 23:17
Locaţie: bucuresti