tehărău scrie:Deci, vesti bune:
- @Alin3006 si @acscontactph s-au pupacit pe niste topicuri de mai sus zilele trecute! Asta-i de bine, ca am mai ramas cam putintei...
- cu Patrula, treaba e cam asa: in toamna, am schimbat rulmentul pe roata fata dreapta (de fapt am2).
Bineinteles ca am facut treaba asta la mecanicul local (baiat priceput si saritor). Pentru ca e mecanic, a observat ca MLR-ul respectiv (d'alea originale, automate) era uscat si mi l-a aratat. Pentru ca si eu sunt tot mecanic, i-am zis sa-i bage vaselina, ce dracu... Peste iarna trasnea ceva... Am venit si am intrat in vrie:
- Ce-o fi?,ce-o fi....?
- Ei, ce-o fi, o fi! Ca Scufita Rosie! Cine nu stie bancul, il dau la prima bere (o platesc tot eu!)
Am luat-o sistematic, peste tot! (nu va ganditi la prostii, ca va bestelesc!):
- am desfacut MLR-ul dreapta si l-am uns si mai bine
- am desfacut MLR-ul stanga si am vazut ca nici asta nu e uns. Asa ca: baga vas', baga vas'!!! (Puia, varianta service).
- am plecat satiscafut in probe si
traznea dublu!
- m-am prins ca treaba-i din MLR-uri si am inceput sa caut pe net. Mai mocangeala erau la amicul RazvanGTC pe site. Citind eu care-i treaba, vaz' ca draciile alea isi pierd garantia daca se ung
si ma prinz: bagase-m vasilica pe unde nu trebuia. Asa ca am demontat toata treaba, am spalat smecheria si mi-am comandat o sapca inscriptionata "Mesterul Manole". In probe n-a mai traznit nimic, mai putin mintea mea.
- am gasit client la Patrula. Om cinstit, i-am spus care-i treaba si i-am calculat 814 lei cat costa MLR-uri d'alea bune la Bucale
- am hotarat sa-mi iau si io Hilux ca @Liviur ca asa a zis si @Alin3006
Acu' intrebari pentru moderator, ca si asa vad ca someaza si p'orma zice ca vanatorii n-are discount ca nu e clienti seriosi
- o nimeri bre cu MLR-ul sau da ala cu Patrula peste mine?
- acu' business: daca iau Hilux si vreau s-o impopotonez (cum zice nevasta-mea), cu bare d'alea smechere, inaltatoare, etc io ce fac cu ce dau jos de pe ea? Le poti vinde (calcula in minus la toata tarasenia
) sau trebuie sa plec cu ele si sa umplu magazia cu ele si netu' cu anunturi?
Cazul 1: -masina SH da' alea OK
Cazul 2: -masina noua, de la reprezentanta o bag direct la matale...
Scuze daca cer detalii public si trebuia doar privat. Dau telefon sau contactez in alt fel, da noi pe aici ne mai informam la comun, ca d'aia forum...
Salutare,
De Nissan nu trebuie sa-ti faci griji- daca cupleaza 4x4 si nu se aud zgomote, atunci MRL-urile sunt ok; pentru cata vreme, habar nu am. Oricum, noul proprietar le poate schimba cand crapa; sunt pe stoc si dureaza 30 minute montajul lor. Fara vaselina...
Legat de Hilux, eu as lua un SH, cu motor de 3.0 litri. Poti veni cu el la noi pentru o verificare inainte de cumparare; avem si tester Toyota si ceva pricepere la Toyote...
In 2012 s-a schimbat modelul si unele accesorii 4x4 difera; pentru Hilux, ambele modele, avem in stoc la GTC suspensie OME, bare fata, trolii, scuturi aluminiu, snorkel, flanse roti, jante de otel, anvelope cramponate, diferentiale blocabile ARB, proiectoare, etc...
Pentru modelul pana in 2012, listez o oferta cu diverse accesorii premium; sigur ca se personalizeaza fiecare oferta dupa masina, dorinte, buget si se acorda si discounturi, functie de valoarea comenzii. Exista si variante low-budget, gen bara China, anvelope resapate, trolii China, suspensii mai ieftine, etc.
Iata oferta:
Bara fata ARB DeLuxe: 1707 euro ( se utilizeaza proiectoarele din bara originale ale masinii)
Troliu Warn Zeon 10.0 model nou: 1490 euro
Warn M8000 model nou: 957 euro
Proiectoare pe bara rotunde:
-IPF 900: 387 euro ( kitul include 2 proiectoare mari, capace si instalatie electrica completa)
-Warn W650D: 266 euro ( kitul include 2 proiectoare medii, actionate cu telecomanda, capace, grile si instalatie electrica completa)
Bara spate ARB cu carlig tractare incorporat: 940 euro / pe comanda
-nu include bila de tractare si instalatia electrica
Suspensie OME + 5 cm:
-arcuri fata: 2 x 121
-amortizoare fata: 2 x 236
-arcuri spate MD: 2 x 259
-amortizoare spate: 2 x 147
-bucse arcuri: 2 x 33
-bride U: 4 x 14
-kit cercei gresabili: 212
Total: 1860 euro
Safari Snorkel: 386 euro
Jante aliaj Dotz:
-Rafting Silver8J16 ET+20:
-Hamada Silver 8J16 ET+20
Jante otel Dotz Dakar gri 7J16 ET+36: 95 euro / bucata
Piulite conice nichelate Dotz: 40 euro / set 24 buc
BFGoodrich MT 265/75R16: 207 euro / bucata
AT 265/75R16: 207 euro / bucata
Flanse roti dural 30 mm: 285 euro
Diferential blocabil spate ARB: 1179 euro
Furtun blocant HDAL: 80 euro
Compresor ARB: 190 euro sau 310 euro- care umfla si roti
Furtun umflat roti si pistol ARB: 42 euro + 48 euro
Scuturi Asfir dural 6mm:
-motor: 285euro
-cutie viteze + cutie transfer: 296 euro manuala / 338.5 euro automata
-rezervor: 294 euro
Consola tavan pentru statie: 290 euro / pe comanda
Portbagaj ARB 1250 x 1120 mm: 594 euro + 199 euro kit picioare fixare
Proiectoare IPF 968 / 868 medii 265 euro/ kit ( kitul include 2 proiectoare medii, capace si instalatie electrica completa)
Proiectoare cu led 27W: 75 euro / bucata + 65 euro instalatie electrica ARB euro
Troliu spate montat in locul rotii de rezerva: Superwinch Tiger Shark 11500: 785 euro
Suportul de troliu- trebuie confectionat
Ancora pamant pentru troliere: 130 euro
Senile de cauciuc Bushranger: 220 euro / set 2 buc
Cric pneumatic si cu gaz de esapament: 337 euro
Sufe, scripete, ocheti, huse scaun, etc...