Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 25 Oct 2020, 09:16

Hilux sau L200

Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !

Moderatori: Alin3006, the_mav, GTC Auto SHOP, RazvanGTC

Hilux sau L200

Mesajde dan_dumitrescu pe 10 Sep 2013, 17:25

Seara buna tuturor! Deschid acest topic pentru ca sunt in faza de documentare: asadar care dintre cele 2 pick-up-uri e mai de soi? Si aici ma refer la raport calitate-pret, performanta in teren la vanatoare, confort la drum lung, consum, suspensii, putere motor etc. Din ce am vazut pe net pana acum(vorbesc doar de modele noi) Mitsu sta mai bine la pret, nivel de echipare, motor. Nu va sfiiti cu parerile! Multam fain!
Ps: M-ar cam bate gandul prin decembrie sa iau una din ele..
Life is hard.It's harder when you're stupid. John Wayne
dan_dumitrescu
Veteran
 
Mesaje: 428
Membru din: 10 Ian 2010, 12:22
Locaţie: Targoviste

Re: Hilux sau L200

Mesajde cosmin pe 10 Sep 2013, 17:33

salut,
ati putea intra pe http://forum.club4x4.ro/forum.php , baietii descriu acolo cu lux de amanunte toate capacitatile auto respectivelor modele
cosmin
cosmin
Membru important
 
Mesaje: 128
Membru din: 12 Sep 2008, 14:58
Locaţie: Piatra Neamt

Re: Hilux sau L200

Mesajde soimu` pe 10 Sep 2013, 17:38

ambele sunt japoneze, asa ca sa te astepti la fiabilitate mare dar si preturi maricele pentru piese de schimb noi si de origine.
Pentru modelele mai vechi, din ce se stie, hilux ar fi cam periculoasa pe ud si goala ( frana spre 0) si se opteaza mai des spre L200, dar la camionete este des inalnita problema franarii deficitare cand este bena fara greutate in ea.
Atat stiu sa iti spun.
soimu`
Veteran
 
Mesaje: 688
Membru din: 25 Sep 2009, 13:57

Re: Hilux sau L200

Mesajde Ady_TL pe 10 Sep 2013, 17:50

Buna seara,

Aceeasi dilema am avuto si eu, amble variante fac parte din elita pickup, se descurca ambele excellent in teren cu un plus pt Hilux ( are diferential si pe fata din fabrica) dar sunt rare situatile in care vei avea nevoie de el daca intentionezi sa il folosesti doar la vanatoare. Eu am optat pt un L 200 model 2004 hidramat a carui proprietar sunt de azi :D ...de baut la toti.... Totul tine de bugetul pe care intentionezi sa il aloci...citeste foarte bine forumurile de specialitate si vei allege... iti doresc mult noroc si sa auzim de bine :)
Avatar utilizator
Ady_TL
Membru activ
 
Mesaje: 62
Membru din: 15 Apr 2010, 11:31
Locaţie: Tulcea

Re: Hilux sau L200

Mesajde soimu` pe 10 Sep 2013, 17:59

Ady_TL scrie:Buna seara,

Aceeasi dilema am avuto si eu, amble variante fac parte din elita pickup, se descurca ambele excellent in teren cu un plus pt Hilux ( are diferential si pe fata din fabrica) dar sunt rare situatile in care vei avea nevoie de el daca intentionezi sa il folosesti doar la vanatoare. Eu am optat pt un L 200 model 2004 hidramat a carui proprietar sunt de azi :D ...de baut la toti.... Totul tine de bugetul pe care intentionezi sa il aloci...citeste foarte bine forumurile de specialitate si vei allege... iti doresc mult noroc si sa auzim de bine :)

nu te supara, dar cum adica "are diferential si pe fata din fabrica", adica L200 nu are 4x4 si trebuie schimbata puntea sa il faci 4x4 sau are locul gol si trebuie sa ii pui diferential acolo, ca nu inteleg deloc.
Felicitari pentru achizitie, sunt sigur ca o sa te poarte mult si fara probleme...ca asa sunt japonezele.
soimu`
Veteran
 
Mesaje: 688
Membru din: 25 Sep 2009, 13:57

Re: Hilux sau L200

Mesajde adisan77ro pe 10 Sep 2013, 19:24

Cand a spus ca are diferential fata din fabrica ...are dreptate si asta ptr ca toate masinile au diferentiale pe punti :) (ca altfel s-ar rupe niste chestii in anumite situatii) diferentialul permitand rotilor unei punti sa se invarta cu viteza unghiulara diferita. Pe de alta parte sunt sigur ca el s-a referit la "diferential blicabil" si asta intr-adevar este un +. Intrebarea ta cu privire la Diferentialul fata si a avea sau nu 4X4 nu e tocmai corecta ptr ca 4x4 implica un diferential central care distribuie cuplul intre punti , in timp ce diferentialele fata sau spate (de pe punti) imparte cuplul intre rotile aceleiasi punti.
Mai jos ai un link de unde poti obtine toate informatiile cu privire la tipurile de 4x4

http://www.awdwiki.com/en/differential/

Din partea stanga poti selecta subiectul dorit (tipuri de AWD, diferentiale, diferentiale blocabile etc), inclusive marca producatorului auto vizat urmand ca apoi sa-ti apara in partea dreapta sus si modelele aceluiasi producator, de unde poti allege ce te intereseaza.
Cu siguranta te vei lamuri aici
RABDAREA incepe atunci cand nu mai ai RABDARE
BENELLI Vinci 12/76/70
SAKO A7 Roughtech Pro 30.06
adisan77ro
Veteran
 
Mesaje: 609
Membru din: 15 Noi 2011, 13:56
Locaţie: Cluj-Napoca

Re: Hilux sau L200

Mesajde adisan77ro pe 10 Sep 2013, 20:00

Scuze ca doar acum am vazut pe de-a-ntregul ce ai scris cu privire la sistemul 4x4 :wink: Parerea mea este ca nici unul nu este 4x4 permanent (ca si LC120 de ex). Si cred ca este bine sa ai si capacitate de 4x2 atunci cand iti este sufficient si nu ai nevoie de 4x4. Eu unul ca si design si system de transmisie as prefer L200 (are avantajul sist. Super Select de pe Pajero); ca si fiabilitate generala cred ca as merge pe TOYOTA. totusi are motorul peste L200.
Una peste alta nu ai cum sa dai gres cu niciuna dintre ele, acesta este si motivul ptr care prefer.....L.C. :lol:
PS; sper ca ai sesizat spiritual de gluma la final :wink:
RABDAREA incepe atunci cand nu mai ai RABDARE
BENELLI Vinci 12/76/70
SAKO A7 Roughtech Pro 30.06
adisan77ro
Veteran
 
Mesaje: 609
Membru din: 15 Noi 2011, 13:56
Locaţie: Cluj-Napoca

Re: Hilux sau L200

Mesajde soimu` pe 10 Sep 2013, 20:06

pe orice punte tractoare de masina exista diferential din anul 1900.
Idiea este ca daca hiluxul are diferential fata blocabil.... uh, atunci este suuuper tare. Dar eu cred ca daca are 4x4 permanent are diferential central blocabil si cel mult diferential spate blocabil.
Au fost 2 masini care aveau doferential fata blocabil din fabrica, Mercedes G si toyota LC 80 safari.
Altele nu stiu.
Ca se pot pune... cam la toate, dar de fabrica nu cred ca are hilux ul, dar dac are... sigur e o masina foarte foarte capabila in teren, cu un mare plus fata de L200 in teren greu.
soimu`
Veteran
 
Mesaje: 688
Membru din: 25 Sep 2009, 13:57

Re: Hilux sau L200

Mesajde Ady_TL pe 11 Sep 2013, 06:26

Buna dimineata colegi,

Ieri din entuziasm si "obosit" de aburii alcoholului :D ( ca de" , trebuie udat ursu si e mare rau) am dat cateva informatii succinte si incomplete, pe aceasta cale multumesc colegilor care si-au dat seama ce am vrut sa spun si au completat...acum sa revenim la subiect....doar SUV-urile au 4x4 permanent... un off roader este prevazut cu posibilitatea de a utiliza doar puntea spate 2x4 sau evident toate puntile...referitor la diferentiale...da...am vrut sa spun ca are diferential blocabil si pe puntea fata...un 4x4 veritabil are 3 diferentiale blocabile...L 200 de ex are decat unul(cel putin in cazul meu). Ca sa nu mai consumam hartie de pomana, unul din colegi te-a directionat catre un forum de specialitate...foloseste-l cu incredere si vei afla tot ce vrei sa stii...salutari si hai cu rata :D
Avatar utilizator
Ady_TL
Membru activ
 
Mesaje: 62
Membru din: 15 Apr 2010, 11:31
Locaţie: Tulcea

Re: Hilux sau L200

Mesajde dan_dumitrescu pe 11 Sep 2013, 07:56

Ok baieti, multam mult pt info. O sa mai rasfoiesc oleaca forumurile de specialitate si mai vedem dupa.
Life is hard.It's harder when you're stupid. John Wayne
dan_dumitrescu
Veteran
 
Mesaje: 428
Membru din: 10 Ian 2010, 12:22
Locaţie: Targoviste

Re: Hilux sau L200

Mesajde liviur pe 11 Sep 2013, 08:18

M-as mira sa aiba dif blocabil fata, dar poate a fost montat de vechiul proprietar. Legat de subiectul topicului, eu as merge pe hilux. Eu unul pe hilux am mers.
Toţi îţi vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia !
liviur
Veteran
 
Mesaje: 778
Membru din: 23 Oct 2010, 07:40
Locaţie: Buc-Branesti

Re: Hilux sau L200

Mesajde Alexandru Nicu pe 11 Sep 2013, 09:54

Hilux mai vine echipat si cu motorul de 3.0 D-4D de pe Land Cruiser. Deci inca un + in fata lui L200. Din cate stiu si am citit la un moment dat, Hilux ar fi cel mai bun pick-up dintre toate pick-up-urile, comportandu-se in teren ca un off-roader adevarat si fiind foarte comod pe asfalt. Recomand cutia manuala.
Focu' si piesa.
Байкал ИЖ 54
Avatar utilizator
Alexandru Nicu
Membru important
 
Mesaje: 141
Membru din: 15 Noi 2012, 15:07
Locaţie: Bacau

Re: Hilux sau L200

Mesajde bogdanel pe 11 Sep 2013, 11:13

Hilux - sta foarte bine pe asfalt si binisor in offroad (camilo-strut)
L200 - nu poti rula cu viteza foarte mare pe asfalt, nu au o stabilitate extraordinara pe viraje, evitare obstacole - EXTRAoridinare in offroad-teren.

o spun in cunostinta de cauza! - masini "testate" la deal si campie, nu la munte!

Daca procentual balanta inclina catre asfalt, atunci hilux, daca faci mai mult offroad- mitu L200
Avatar utilizator
bogdanel
Membru important
 
Mesaje: 282
Membru din: 13 Oct 2009, 20:29
Locaţie: Bucuresti

Re: Hilux sau L200

Mesajde iliealexandruionut pe 11 Sep 2013, 12:56

salutare,

iti sugerez sa mergi si sa le testezi pe amanadoua,la dotari si motorizari comparative ,exact acolo unde le vei utiliza,compara tot ce poti despre service si banutii ulterior cheltuiti si mai apoi alege!!personal as prefera hilux dar cu ceva modificari pt namoale si bolovani.

mult succes.
citeste mult..invata..si mai apoi incearca!
iliealexandruionut
Veteran
 
Mesaje: 776
Membru din: 10 Mar 2012, 14:26

Re: Hilux sau L200

Mesajde liviur pe 11 Sep 2013, 14:39

bogdanel scrie:Hilux - sta foarte bine pe asfalt si binisor in offroad (camilo-strut)
L200 - nu poti rula cu viteza foarte mare pe asfalt, nu au o stabilitate extraordinara pe viraje, evitare obstacole - EXTRAoridinare in offroad-teren.

o spun in cunostinta de cauza! - masini "testate" la deal si campie, nu la munte!

Daca procentual balanta inclina catre asfalt, atunci hilux, daca faci mai mult offroad- mitu L200


Poate hiluxul era batran, bolnav si cu caii iesiti la pensie... :lol:
Toţi îţi vor binele, nu-i lasa sa ti-l ia !
liviur
Veteran
 
Mesaje: 778
Membru din: 23 Oct 2010, 07:40
Locaţie: Buc-Branesti

Re: Hilux sau L200

Mesajde adisan77ro pe 11 Sep 2013, 17:13

Daca e sa luam in calcul si tipurile de suspensie as spune exact invers: Hilux are arcuri lamelare care nu sunt atat de comode on road insa vor duce multe sute de mii de Km pana sa trebuiasca sa intervii la suspensie, in timp ce L200 are arcuri elicoidale care dau un plus de confort on road. Cat despre capacitatile off road aici e de discutat in fctie de varianta si de echipare. Pana la urma conteaza f mult in alegere ce anume intentionezi sa faci cu ea, cum si unde o vei folosi. Toyota are bena mai mare dar e si ea mai maricica; L200 este mai comod on road (depinde si de viteza cu care vrei sa circuli) s.a.m.d. Cat despre motoare si fiabilitate.......nu degeaba HILUX este denumit "Camionul indestructibil" ; cel putin aici lucrurile sunt f clare in opinia mea.

PS: nu doar SUV-urile au 4x4 permanent, la fel cum nu toate SUV au 4x4 permanent (desi multe dintre ele poseda indicativul AWD). Este o mare gaselnita de marketing acest AWD (in multe situatii), cu privire la care majoritatea dealer-ilor nu vor sti sa te lamureasca....asta daca stii ce si cum sa-i intrebi. Bine-nteles ca exista si exceptia care confirma regula , ex SUBARU are un system AWD veritabil, cu diferentiale PROACTIVE :!:
Si DA : TOYOTA LAND CRUISER 120 Prado de ex. este un 4X4 permanent cu dif. blocabil central + spate , care face treaba atat on cat si off road avand si puntea spate rigida. Mai ofera si spatiu de manevra ptr ceva modificari (chiar daca nu ptr OFF ROAD EXTREM).
Si inca un lucru pe care eu il consider essential la o astfel de masina: Chiar daca este incadrat ca si SUV ARE SASIU ZDRAVAN :!: :!: :!: , fata de majoritatea SUV-urilor care se multumesc cu o caroserie autoportanta.
RABDAREA incepe atunci cand nu mai ai RABDARE
BENELLI Vinci 12/76/70
SAKO A7 Roughtech Pro 30.06
adisan77ro
Veteran
 
Mesaje: 609
Membru din: 15 Noi 2011, 13:56
Locaţie: Cluj-Napoca

Re: Hilux sau L200

Mesajde iliealexandruionut pe 11 Sep 2013, 17:32

intervin cu un alt msg ,dupa ce, starnit de subiect si pasionat pana in maduva oaselor (citesc mult presa auto si site uri de specialitate zi de zi!!) cu o precizare zic eu interesanta:daca nu te hotarasti,si vrei ceva mai hard ia un G(mercedes)mai vechiut care e tata lor sau un defender care e bunicul lor!!...
iar acum revin la vedetele topicului:toyota cu motor 3.0 de pe land cruiser!!!este o bestie ce face tot ce ii ceri!!!!!
mult succes
citeste mult..invata..si mai apoi incearca!
iliealexandruionut
Veteran
 
Mesaje: 776
Membru din: 10 Mar 2012, 14:26

Re: Hilux sau L200

Mesajde lorki pe 11 Sep 2013, 18:20

Pick-up ce bate in offroad hammer h1,h2, land rover defender,jeep wrangler,exista?

Raspuns: DA. :shock:

Cu minime modificari (diferentiale blocabile ARB fata spate,ridicata putin din barele de torsiune,atata tot) vechiul model ISUZU DMAX de 3000 turbo diesel,cutie automata primitiva cu 4 rapoarte dar perfect armonizata pentru offroadul extrem,bate si le da multa rusine la toate competitoarele pomenite mai sus.

Daca vreti ceva cool,lasati hilux si l200 si mai stiu eu care.Asta e tot ce are nevoie un vanator.
Problema ca in Romania nu exista asa ceva ca de mult stau la panda si nimic.

Look here:

http://m.youtube.com/index?hl=ro&gl=RO& ... 6fq3BTfWJA
lorki
Membru activ
 
Mesaje: 116
Membru din: 12 Dec 2010, 13:55

Re: Hilux sau L200

Mesajde dan_dumitrescu pe 11 Sep 2013, 18:50

soimu` scrie:pe orice punte tractoare de masina exista diferential din anul 1900.
Idiea este ca daca hiluxul are diferential fata blocabil.... uh, atunci este suuuper tare. Dar eu cred ca daca are 4x4 permanent are diferential central blocabil si cel mult diferential spate blocabil.
Au fost 2 masini care aveau doferential fata blocabil din fabrica, Mercedes G si toyota LC 80 safari.
Altele nu stiu.
Ca se pot pune... cam la toate, dar de fabrica nu cred ca are hilux ul, dar dac are... sigur e o masina foarte foarte capabila in teren, cu un mare plus fata de L200 in teren greu.




Cica vine din fabrica cu diferential spate blocabil(mai puti varianta executive care are dif normal) si diferential fata cu deblocare automata(ADD) in toate variantele de echipare. Asta ce va spun eu acum o citii din fisa tehnica a modelului de pe site-ul oficial toyota.ro
Life is hard.It's harder when you're stupid. John Wayne
dan_dumitrescu
Veteran
 
Mesaje: 428
Membru din: 10 Ian 2010, 12:22
Locaţie: Targoviste

Re: Hilux sau L200

Mesajde dan_dumitrescu pe 11 Sep 2013, 19:01

iliealexandruionut scrie:intervin cu un alt msg ,dupa ce, starnit de subiect si pasionat pana in maduva oaselor (citesc mult presa auto si site uri de specialitate zi de zi!!) cu o precizare zic eu interesanta:daca nu te hotarasti,si vrei ceva mai hard ia un G(mercedes)mai vechiut care e tata lor sau un defender care e bunicul lor!!...
iar acum revin la vedetele topicului:toyota cu motor 3.0 de pe land cruiser!!!este o bestie ce face tot ce ii ceri!!!!!
mult succes




Nu cred ca-i musai sa fie motorul de 3l. Cred ca si cel de 2.5 si 144 CP va face fata cu brio la vanatoare. Basca ca si impozitul si consumul sunt oleaca mai mici. Cuplul maxim in cele doua variante de motorizare e fix acelasi(343NM), ce-i drept cu un avantaj pt motorul de 3l, unde e disponibil de la 1400 rpm fata de 1600 rpm.
Life is hard.It's harder when you're stupid. John Wayne
dan_dumitrescu
Veteran
 
Mesaje: 428
Membru din: 10 Ian 2010, 12:22
Locaţie: Targoviste

Re: Hilux sau L200

Mesajde soimu` pe 11 Sep 2013, 21:22

diferential spate e bine... ajuta mult
DEBLOCARE fata... este altceva, cu totul si cu totul altceva.
Nu prea se risca nimeni sa pun ablocant de fabrica pe fata pentru ca risc de buba pe motiv de nepricepere a soferului este foarte mare....si toate astea noi au granatie.
In plus, este FOARTE scump, si nu prea are sens sa puna pe o camioneta o optiune scumpa cnad nu este montata de fabrica pe "varful de lance" adica Land Cruser de la Toyota.
Intradevar, arcurile lamelare sunt un sistem invechit, ieftin si inconfortabil, arcurile elicoidale fiind un mare avantaj la orice masina de teren (si nu numai). Incepand cu confortul net superior, avem si o problema de fiabilitate, arcurile lamelare avand tendinta de a se "lasa" mai repede in timp si sunt mai scump de inlocuit. Totoodata, ele au sanse mult mai mari de a se rupe decat arcurile elicoidale, iar daca se rupe un arc lamelar...cam acolo lasi masina, pentru ca ele au rol atat de suspensie cat si rolul de tendon, sa mentina puntea la locul ei . Dar daca se foloseste normal, sa nu uitam ca discutam de o masina japoneza bine facuta si bine proiectata.
Iar daca discutam despre camionete offroad performante... sa fim seriosi... inafara de cel de jos nu exista asa ceva, oricat am cauta... :lol:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

glumesc ...intr-un fel, pentru ca sunt multe camionete foarte capabile si rezistente, indeosebi cele americane, celelate sunt cam slabute si facute pe filosofia de ieftin fata de SUV urile de la aceleasi firme.
Niciodata o Navara nu va fi atat de fiabila ca si un Patrol din acelasi an, la fle si cu un Hilux vs land cuser, pajero vs L200 ... au platforme si piese comune de cele ai multe ori, dar la camionete sunt facute pentru "santier" iar la celalat e cautata o calitate si rafinare. Este logic.
PS
despre firma Isuzu in general cu ale ei modele de teren... sunt la alta liga fata de mitubishi si toyota, nu are sens sa discutam, cine a avut o japoneza stie ce inseamna fiabilitate, ceilalti pot fi realisti sau sa se minta singuri, realitatea este recunoscuta mondial, nu inventam noi roata. Nici Mazda nu se poate apropia de cele doua firme de traditie in offroad, incearca dar este pe alt plan, desigur, si mai accesibil
soimu`
Veteran
 
Mesaje: 688
Membru din: 25 Sep 2009, 13:57

Re: Hilux sau L200

Mesajde raduval2002 pe 11 Sep 2013, 22:09

dan_dumitrescu scrie:Seara buna tuturor! Deschid acest topic pentru ca sunt in faza de documentare: asadar care dintre cele 2 pick-up-uri e mai de soi? Si aici ma refer la raport calitate-pret, performanta in teren la vanatoare, confort la drum lung, consum, suspensii, putere motor etc. Din ce am vazut pe net pana acum(vorbesc doar de modele noi) Mitsu sta mai bine la pret, nivel de echipare, motor. Nu va sfiiti cu parerile! Multam fain!
Ps: M-ar cam bate gandul prin decembrie sa iau una din ele..



In teren, fara modificari, sunt 95% la fel. Daca o iei exclusiv pt vanatoare mergi p l200; vreo cateva mii bune diferenta de pret. Daca vrei si de oras, plimbari, etc, hilux. Iar daca o iei pt oras si mai mergi din cand in cand pe vre-un forestier recomand amarok.
raduval2002
Nou membru
 
Mesaje: 48
Membru din: 16 Ian 2010, 01:34

Re: Hilux sau L200

Mesajde lorki pe 11 Sep 2013, 22:59

@soimu

Duba toyota nu am avut,doar o celica ce nu s-a stricat cat a stat la mine desi am hingherit-o urat.
In prezent se vorbeste ca fiabilitatea toyota nu mai e ce a fost,nu stiu.

In schimb cu mitsu,modelul de pajero 1991,asa si asa la fiabilitate.

Modelul 2001 e CATASTROFA la fiabilitate.Nu am cu el decat 120000 in atatia ani dar pica periodic cate ceva la el,fara offroad,nebirjarit.
Pompa injectie la 60000 a fost gata,ABS,rulmenti etrieri,pompa frana,disc ambreiaj,ce sa mai,mi-a mancat viata.In bord beculetele de la supercacaselect stau tot aprinse la fel si beculetul martor de la motor.

In schimb am avut vectra cu motor isuzu,800000 km si motorul torcea ca pisica.
ISUZU e 1 mondial la diesel,eu ce vorbesc stiu din experienta cu fierotaniile.

Intre noi fie vorba 30 si de mii nu dau nici pe ultimul model de S daramite pe un hilux ,fiindca nu merita banii astia.

Alegere inteleapta si nu va pripiti !
lorki
Membru activ
 
Mesaje: 116
Membru din: 12 Dec 2010, 13:55

Re: Hilux sau L200

Mesajde Ghinda pe 12 Sep 2013, 07:49

O parere de nespecialist. dac vrei pick-up ia Hillux.
Daca vrei masina de vanatoare, nu neaparat cu bena, SUBARU sau FJ Cruiser!
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
Ghinda
Veteran
 
Mesaje: 6554
Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
Locaţie: Bucuresti

Re: Hilux sau L200

Mesajde lorki pe 12 Sep 2013, 08:45

Eu cred ca vanatorii trebuie sa aibe o masina cu bena sau o remorca pentru transportul cainilor.

In porbagaj patrupezii nu stau linistiti,se plimba pebanca spate,mai sar si in fata,umple totul cu noroi si par,vomita iarba.Mi-a ros centura dar asta nu e nimic in comparatie cu parturile.

Te omoara domle,mai ales iarna cand tre sa mergi cu geamurile deschise si mai iei si un coleg doi in masina care pe tot traseul se uita lung unul la altul.

Cand am duba stricata mai ca as merge cu ei in lesa.

Dintre cele doua,hilux si l200, la offroad e mai folosit l200-le.Rusii au mare patima pe ele si le modifica pana si puntea fata,monteaza una asemanatoare celei din spate.

Rangerii de la parcul national merg cu hilux si cara in bena saci cu nisip pentru a imbunatati stabilitatea,precara la acest model
lorki
Membru activ
 
Mesaje: 116
Membru din: 12 Dec 2010, 13:55

Re: Hilux sau L200

Mesajde Alexandru Nicu pe 12 Sep 2013, 17:34

Sau poate asa ceva :D :lol: ImagineImagineImagine
Focu' si piesa.
Байкал ИЖ 54
Avatar utilizator
Alexandru Nicu
Membru important
 
Mesaje: 141
Membru din: 15 Noi 2012, 15:07
Locaţie: Bacau

Re: Hilux sau L200

Mesajde alex1500ro pe 12 Sep 2013, 19:51

soimu` scrie:diferential spate e bine... ajuta mult
DEBLOCARE fata... este altceva, cu totul si cu totul altceva.
Nu prea se risca nimeni sa pun ablocant de fabrica pe fata pentru ca risc de buba pe motiv de nepricepere a soferului este foarte mare....si toate astea noi au granatie.
In plus, este FOARTE scump, si nu prea are sens sa puna pe o camioneta o optiune scumpa cnad nu este montata de fabrica pe "varful de lance" adica Land Cruser de la Toyota.
Intradevar, arcurile lamelare sunt un sistem invechit, ieftin si inconfortabil, arcurile elicoidale fiind un mare avantaj la orice masina de teren (si nu numai). Incepand cu confortul net superior, avem si o problema de fiabilitate, arcurile lamelare avand tendinta de a se "lasa" mai repede in timp si sunt mai scump de inlocuit. Totoodata, ele au sanse mult mai mari de a se rupe decat arcurile elicoidale, iar daca se rupe un arc lamelar...cam acolo lasi masina, pentru ca ele au rol atat de suspensie cat si rolul de tendon, sa mentina puntea la locul ei . Dar daca se foloseste normal, sa nu uitam ca discutam de o masina japoneza bine facuta si bine proiectata.
Iar daca discutam despre camionete offroad performante... sa fim seriosi... inafara de cel de jos nu exista asa ceva, oricat am cauta... :lol:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

glumesc ...intr-un fel, pentru ca sunt multe camionete foarte capabile si rezistente, indeosebi cele americane, celelate sunt cam slabute si facute pe filosofia de ieftin fata de SUV urile de la aceleasi firme.
Niciodata o Navara nu va fi atat de fiabila ca si un Patrol din acelasi an, la fle si cu un Hilux vs land cuser, pajero vs L200 ... au platforme si piese comune de cele ai multe ori, dar la camionete sunt facute pentru "santier" iar la celalat e cautata o calitate si rafinare. Este logic.
PS
despre firma Isuzu in general cu ale ei modele de teren... sunt la alta liga fata de mitubishi si toyota, nu are sens sa discutam, cine a avut o japoneza stie ce inseamna fiabilitate, ceilalti pot fi realisti sau sa se minta singuri, realitatea este recunoscuta mondial, nu inventam noi roata. Nici Mazda nu se poate apropia de cele doua firme de traditie in offroad, incearca dar este pe alt plan, desigur, si mai accesibil


Ce model de camioneta este ?
alex1500ro
Membru activ
 
Mesaje: 97
Membru din: 14 Noi 2010, 11:36
Locaţie: Germania

Re: Hilux sau L200

Mesajde soimu` pe 12 Sep 2013, 19:57

Alex1500
este un Nissan Patrol GR Y60 facut din fabrica cu bena
S-au facut mai putin de 1% din totalul modelului, atat cu 2 cat si cu 4 usi+bena.
Un prieten are una cu 2 usi (superb pregatita) iar aceasta sa vandut acum o saptamana din Timisoara.
Sunt foarte rare si singura diferenta intre modelul normal de GR si cele cu bena ...e taiat de sub geamurile culisante din spate - rama geamurilor de la usi si plafonul decupat.
soimu`
Veteran
 
Mesaje: 688
Membru din: 25 Sep 2009, 13:57

Re: Hilux sau L200

Mesajde Alin3006 pe 24 Sep 2013, 18:58

Imagine

A iesit cu troliul fara o zgarietura, spre uimirea asistentei. 8) S-a pus direct pe roti, frumusel, fara mari probleme.
Alin3006
Veteran
 
Mesaje: 6462
Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
Locaţie: bucuresti

Re: Hilux sau L200

Mesajde soimu` pe 24 Sep 2013, 19:36

Alin3006 scrie:Imagine

A iesit cu troliul fara o zgarietura, spre uimirea asistentei. 8) S-a pus direct pe roti, frumusel, fara mari probleme.

cu un blocant spate avea sanse mari sa iasa fara troliu...
daca avea blocant si pe fata, puteai sa juri ca pe acolo ii era drumul :lol:
soimu`
Veteran
 
Mesaje: 688
Membru din: 25 Sep 2009, 13:57

Următorul

Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori

Publicitate