Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 18 Apr 2024, 03:53

service pt tuning off road

Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !

Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP

service pt tuning off road

Mesajde Madalin pe 24 Noi 2009, 14:47

Stie cineva vre un service care se ocupa de tuning off road?
Madalin
Membru activ
 
Mesaje: 113
Membru din: 22 Feb 2008, 11:41
Locaţie: Ploiesti

Re: service pt tuning off road

Mesajde Katalin pe 24 Noi 2009, 22:48

Stiam ca "vanatorul Iscusit" de aici de pe forum are un service are te pooate ajuta cu una alta. Da i un PM si vezi ce zice omu...
==========================
Mai Taie Din Ele Da-le Dracului
Katalin
Veteran
 
Mesaje: 436
Membru din: 14 Dec 2008, 16:52
Locaţie: Bucuresti

Re: service pt tuning off road

Mesajde titi_rulment pe 25 Noi 2009, 12:21

Cauta pe Google suzuki Dojo...e undeva langa Buc....sunt cei mai meseriasi in tunning offroad...orice marca...
Din pacate nu mai am nr de contact.
Sper c-am fost de folos!
Te salut!
titi_rulment
Membru important
 
Mesaje: 155
Membru din: 19 Feb 2009, 12:53

Re: service pt tuning off road

Mesajde Madalin pe 25 Noi 2009, 16:35

Mersi mult pt informatii :D ...Mi-am cumparat un Nissan Patrol Y61 si vreau sa il fac mai ceva ca alu secretarul de la AJVPS Prahova(pt cei care sunt din zona si cunosc masina) :lol: :lol:
Madalin
Membru activ
 
Mesaje: 113
Membru din: 22 Feb 2008, 11:41
Locaţie: Ploiesti

Re: service pt tuning off road

Mesajde hunting_maniac pe 05 Sep 2011, 21:53

:D:D:D
vezi ca in ploiesti este un service pt masini de teren pe langa gara de nord
propritarul are un wrangler army style cel mai frumos din oras :D daca te mai intereseaza iti fac rost de date de contact ..
acolo o sa mearga si samuraiul meu :D
Avatar utilizator
hunting_maniac
Membru activ
 
Mesaje: 106
Membru din: 06 Ian 2009, 18:35

Re: service pt tuning off road

Mesajde grigguti pe 30 Oct 2011, 14:12

Madalin scrie:Stie cineva vre un service care se ocupa de tuning off road?


0785366599 Maurizio. E italian. Are un service numai de asa ceva. Eu am luat un Musso facut bucati de la el si l-a facut de te doare mintea. E cam incet la lucru si se cam apuca de multe odata. Dar daca il monitorizezi si stai pe capul lui iti face masina avion.
grigguti
Veteran
 
Mesaje: 799
Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
Locaţie: Bucuresti

Re: service pt tuning off road

Mesajde ashiah pe 01 Noi 2011, 08:46

GTC Auto - Popesti Leordeni, Ilfov
...e service-ul lui Razvan Cirap, un nume important in lumea off-road-ului autohton - 0723.541.851

baieti seriosi si bine pregatiti. mie mi-au facut unele chestii la ranger si sunt foarte multumit:)
ashiah
Nou membru
 
Mesaje: 48
Membru din: 23 Iul 2008, 13:28

Re: service pt tuning off road

Mesajde Alin3006 pe 17 Noi 2011, 15:43

ashiah scrie:GTC Auto - Popesti Leordeni, Ilfov
...e service-ul lui Razvan Cirap, un nume important in lumea off-road-ului autohton - 0723.541.851

baieti seriosi si bine pregatiti. mie mi-au facut unele chestii la ranger si sunt foarte multumit:)


Si eu imi duc masina la Razvan, foarte profi, foarte seriosi, preturi absolut decente.
Razvan e un impatimit al offroad-ului si multe accesorii le ia la prima mana cu preturi in consecinta.
Alin3006
Veteran
 
Mesaje: 6458
Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
Locaţie: bucuresti

Re: service pt tuning off road

Mesajde costica pe 29 Oct 2012, 19:47

Si masina mea tot la GTC Auto isi face reviziile. Ca pe Razvan nu prea l-am mai vazut pe acolo....

Au o abordare mai .... pragmatica a fenomenului. Foarte eficienti.

Cei de la Toyota, de pe cheiul Dambovitei mi-au spus ca trebuie sa imi inlocuiesc caseta de directie la 135.000 de km. Devizul = 2300 EUR + TVA. De atunci nu am mai calcat pe la ei.
LA GTC mi-au adus un chit de garnituri care m-a costat 400 lei si pana la 300.000 km nu am mai avut vreo pb la caseta.
costica
Membru activ
 
Mesaje: 63
Membru din: 30 Dec 2010, 03:21
Locaţie: Constanta

Re: service pt tuning off road

Mesajde Alin3006 pe 02 Apr 2013, 15:29

Ca veni vorba de Razvan si de GTC auto, incepand de azi avem un nou moderator la sectiunea de 4x4 - exact Razvan de la GTC. Orice intrebare aveti legat de orice traznaie cu si pentru 4x4 - nu ezitati sa-l intrebati, ca sigur va lamureste mai bine ca mine... :lol:
Sa-i uram bun venit si sa-l punem la treaba! 8)

Ca sa spargem gheta, am eu o durere de cap, pe care am inceput s-o discut cu Soimu la un moment dat si as vrea sa aud si alte pareri, mai mult sau mai putin avizate: am folosit tot soiul de gume, si resapate si noi, cu profil mai agresiv sau mai soft. Problema e ca cele cu profil rau, gen Superswamper, fac galagie mare si forteaza masina, AT-urile si MT-urile nu sunt uneori de ajuns...ce naiba facem, noi vanatorii?
La concurs de offroad, e clar, te dai cu gume rele, dar noi de multe ori mergem sute de km pe sosea si ar fi mai ok un AT de ex. Dar intri in teren si ramai infipt.
Soimu spunea ca foloseste AT-uri in combinatie cu lanturi - in teren. E o optiune interesanta, insa eu sunt lenes si cam atehnic si nu stiu cat de usor se monteaza, sau daca nu sunt prea scumpe ca sa merite investitia...
Alin3006
Veteran
 
Mesaje: 6458
Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
Locaţie: bucuresti

Re: service pt tuning off road

Mesajde RazvanGTC pe 02 Apr 2013, 20:11

In primul rand vreau sa va salut pe voi, cei care alcatuiti comunitatea de pe acest forum.

Eu voi activa mai mult in aceasta zona a forumului, cea de auto 4x4.

Referitor la subiectul propus de Alin, combinatia de anvelope AT si lanturi este solutia propusa si de mine de cativa ani celor care practica vanatoarea.
Daca masina este cea de toata ziua sau daca aveti drumuri lungi de parcurs pe sosea, anvelopa AT (All Terrain) este ideala, fiind un compromis intre un comportament rutier bun, zgomot la rulare redus, aderenta in conditii normale de offroad, utilizare si iarna (unele marci de AT, de ex. BFGoodrich au M+S si fulgul de nea, ceea ce inseamna ca, compozitia cauciucului este propice pentru utilizare la temperaturi negative), rezistenta la uzura.

Unde nu se descurca bine AT-urile: la noroi, mai ales cel clisos. Aici se recomanda cel putin anvelopele MT (Mud Terrain) care au calea de rulare cu distante mari intre dinti si cu un desen care sa permita descarcarea noroiului in timpul inaintarii. Variante extreme de MT sunt cele cu profil tip Simex, Booger sau tractor care sunt foarte agresive si deosebit de eficiente la noroi.
Problema cu MT-urile si in mod special cele extreme este ca aderenta pe sosea, mai ales in conditii de ploaie sau zapada, este proasta iar franarea este catastrofala. Doamne fereste de o situatie de urgenta cand trebuie oprit in cativa metri...

Folosirea lanturilor DE TRACTIUNE imbunatateste incredibil performanta AT-urilor in offroad. Poti sa ai si slick-uri, cu o pereche de lanturi destepte dai clasa MT-urilor.
Poate ca sunt cel mai in masura sa spun asta intrucat eu sunt cel care am introdus folosirea lanturilor in Campionatul National de Offroad; rezultatele au fost atat de evidente, incat anul urmator s-a interzis folosirea lanturilor in competitii. Practic, am castigat prima etapa de campionat fara drept de apel, in conditii de cod galben... doar 5 masini au terminat in timpul maxim de 9 ore, eu avand timp de 4 ore si un pic!!!

Ce este de retinut este ca sunt necesare lanturi de calitate, cu za mare, pentru a asigura tractiunea; nu sunt prea utile cele firave, cumparate de la benzinarii din 2 motive: se rup si oricum sunt cam degeaba in noroi adanc.
Lantul este bun si daca te prinde zapada in zona montana si trebuie sa cobori pe polei fara sa faci ca bobul :lol:
RazvanGTC
Nou membru
 
Mesaje: 45
Membru din: 25 Mar 2013, 11:22
Locaţie: Bucuresti

Re: service pt tuning off road

Mesajde Alin3006 pe 03 Apr 2013, 17:09

Spune-mi te rog ce inseamna sa montezi asa ceva, ca timp estimativ - considerand un om atehnic total ca mine :lol: - daca ai nevoie de scule sofisticate si cam cat costa o pereche de lanturi bune?
Alin3006
Veteran
 
Mesaje: 6458
Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
Locaţie: bucuresti

Re: service pt tuning off road

Mesajde paungeorgica pe 03 Apr 2013, 19:07

Alin3006 scrie:Spune-mi te rog ce inseamna sa montezi asa ceva, ca timp estimativ - considerand un om atehnic total ca mine :lol: - daca ai nevoie de scule sofisticate si cam cat costa o pereche de lanturi bune?

Eu as completa si-l rog pe noul nostru coleg sa ne spuna, ce efecte au lanturile asupra cauciucurilor daca este terenul uscat si se merge cu ele montate cativa km?
Merkel KR1; Beretta Perennia lll; Baikal IZH 18
paungeorgica
Veteran
 
Mesaje: 635
Membru din: 04 Aug 2009, 16:51
Locaţie: Focsani

Re: service pt tuning off road

Mesajde Alin3006 pe 03 Apr 2013, 19:14

Buna intrebarea, acum completez eu: cat poti sa mergi cu lanturile? Un km, 10, 100?
Alin3006
Veteran
 
Mesaje: 6458
Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
Locaţie: bucuresti

Re: service pt tuning off road

Mesajde RazvanGTC pe 04 Apr 2013, 14:50

Legat de uzura anvelopelor, depinde foarte mult de viteza cu care se merge, de modelul de lant si de cat de strans este acesta pe roata.

Daca vorbim de chinezariile din benzinarii, acestea nu rezista deloc la solicitari si vor ceda.
Obligatoriu lantul sa aiba toate componentele metalice, fara piese de plastic sau cauciuc! Preferabil si fara cablu de otel, doar zale metalice.

Evident ca o viteza mai mica solicita mai putin lantul si anvelopa. Strangerea lantului nu trebuie sa fie prea mare- sa existe putin joc intre lant si anvelopa, astfel incat, cand se franeaza sau se forteaza la urcarea peste un obstacol, tensiunile mari care se creaza in lant sa nu-l rupa si sa nu preseze prea tare pe anvelopa.

Se poate merge si pe teren uscat si pe sosea, dar cu viteza potrivita. Eu la concursuri mergeam cu masina pe autoplatforma deja incalta cu lanturi si le lasam montate tot timpul. Solicitarile erau incredibil de mari, mai ales cand nu puteam urca pe stanci; lantul se strangea intr-o parte a rotii si scotea zgomote incredibile, dar nu se rupea!

Timpul de montaj: prima oara dureaza mai mult, apoi e mai simplu. Daca sunt 2 persoane merge mult mai repede; eu montez 1 pereche de lanturi RUD in 10 minute. Dupa cateva minute de rulare, este bine sa verificati si restrangeti lanturile.

Legat de pret, intradevar lanturile bune nu sunt ieftine. Eu mi-am adus din SUA si am luat teapa; s-au rupt la a 3-a folosire. Apoi am castigat conursul de la Sibiu si am primit premiu o pereche de lanturi RUD SuperGreifsteg. Asa am luat contact cu calitatea RUD- Germania. Preturile lor difera mult functie de model si de dimensiune a rotii; gama pe care o folosim la offroad este cea pentru utilaje forestiere si agricole, destinata sa reziste la folosire zilnica, vreme indelungata.

GTC este partenerul RUD si reprezentantul acestuia in zona de offroad: concursuri, expozitii, etc.
In aceasta postura, am reusit ca, pentru anumite dimensiuni, sa ni se faca pe comanda un model special pt GTC, care foloseste zale de camion de 24-27 tone. Au sectiunea patrata, cu latura sarmei de 6.5 mm sau chiar 8.5 mm! Ganditi-va cum arata o za care este ovala si are sarma de otel atat de groasa! Acestea sunt lanturi de tractiune, care sapa in sol. Practic, daca ai cu ce invarti rotile, nu te opresti...

Pentru dimensiuni de 32", 33" si 35" avem in stoc, la pretul de 300 euro perechea, TVA inclus. Zaua este de 6.5 mm sau de 8.5 mm, functie de dimensiune.
RazvanGTC
Nou membru
 
Mesaje: 45
Membru din: 25 Mar 2013, 11:22
Locaţie: Bucuresti


Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori

Publicitate