Vinatorul.ro
Jurnal de vânătoare
Acum este 29 Mar 2024, 11:28

Blaser R8 sau Merkel RX Helix

Discutii despre armament cu glont , munitii , calibre , etc . Multiple compartii intre arme , munitii pentru arme , tipuri de vanat , balistica , samd .

Moderator: liviur

Blaser R8 sau Merkel RX Helix

Mesajde BigBoar pe 18 Iun 2013, 16:29

Buna ziua ! Sunt un incepator si am nevoie de un sfat in privinta alegerii unei arme bune:
- dintre cele doua arme ale caror nume au fost spuse mai devreme pe care ati alege-o si din ce cauza!
Multumesc pentru atentie!
BigBoar
Nou membru
 
Mesaje: 31
Membru din: 30 Dec 2012, 16:59

Re: Blaser R8 sau Merkel RX Helix

Mesajde tibi_anghel pe 18 Iun 2013, 19:00

Subiect dezbatut pasional si pe alt forum. Si creator de antipatii. E ca si cum ai alege intre Mercedes si BMW. Cea mai obiectiva parere ar trebui sa vina din partea celui care a avut sau are ambele variante. Ce spunem noi sunt chibitarii ca-n fotbal. La nivelul la care se ridica cele doua produse, cu avantajele si dezavantajele fiecaruia, eu personal as da cu banul. Sau le-as lua pe amandoua.
tibi_anghel
Membru important
 
Mesaje: 226
Membru din: 09 Dec 2005, 14:31

Re: Blaser R8 sau Merkel RX Helix

Mesajde stefan 3006 pe 18 Iun 2013, 19:25

Blaser.
Avatar utilizator
stefan 3006
Veteran
 
Mesaje: 544
Membru din: 07 Ian 2009, 18:28

Re: Blaser R8 sau Merkel RX Helix

Mesajde Ghinda pe 18 Iun 2013, 19:33

Blaser. Indiferent ca este arma cu glont, alica, cutit, lat, capcana, otrava, tricou sau sapca.
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
Ghinda
Veteran
 
Mesaje: 7668
Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
Locaţie: Bucuresti

Re: Blaser R8 sau Merkel RX Helix

Mesajde UlissePro pe 18 Iun 2013, 20:14

Ghinda scrie:Blaser. Indiferent ca este arma cu glont, alica, cutit, lat, capcana, otrava, tricou sau sapca.

:lol: :lol: :lol: Foarte tare!
R93 .243W & .300WM
F3 20/76
Avatar utilizator
UlissePro
Veteran
 
Mesaje: 916
Membru din: 27 Aug 2010, 15:14