Jurnal de vânătoare
|
|
Acum este 28 Mar 2024, 10:37
|
|
|
Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !
Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP
de soimu` pe 16 Feb 2014, 10:08
sunt unele reguli de urmat 1. se cupleaza 4x4 si se blocheaza diferentialele daca este posibil 2. se alege viteza potrivita INAINTE de intrarea in apa, in apa nu se va mai actiona ambreajul 3. viteza trebuie sa fie constanta, nu foarte mare dar suficienta pentru a traversa, acceleratia trebuie sa fie la jumatatea cadranului, (aproximativ 3000rpm) 4. nu intrati in apa daca aceasta este posibil sa depaseasca nivelul de alimentare cu aer al motorului (aici avem snorkel) 5. daca masina are calculator, acesta fie trebuie sa fie bine izolat fie foarte sus fixat 6. dupa traversare in zilele urmatoare, este indicat sa se verifice uleiurile din motor, punti si cutiile de viteza si transfer, in cazul in care avem apa, acestea trebuie schimbate. http://www.youtube.com/watch?v=0pFkGTy7 ... e=youtu.beieri la o partida de vanatoare Bruno a facut o traversare frumoasa soldata cu pierderea numarului din fata
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 695
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de DART pe 16 Feb 2014, 11:55
Felicitari... !
-
DART
- Veteran
-
- Mesaje: 1566
- Membru din: 15 Iul 2008, 13:38
- Locaţie: Timisoara
de vinatorul iscusit pe 16 Feb 2014, 21:41
Esti norocos..... era necesar sa treci pe acolo ?
-
vinatorul iscusit
- Veteran
-
- Mesaje: 421
- Membru din: 02 Mar 2008, 17:18
- Locaţie: bucuresti
-
de soimu` pe 16 Feb 2014, 21:52
norocos... nu eu am fost la volan nu vad unde a fost norocul, poate ca a pierdut numarul, dar in rest totul a fost in limite normale...pentru un Patrol pregatit. Cu noroc trecea pe acolo si unul standard...dar acolo cu noroc. Trebuiau trecuti 2 gonasi si 2 carabine pe cealalta parte.
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 695
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de acsph pe 17 Feb 2014, 12:55
Foaarte curajos ! Aveai recuperare in caz de doamne fereste ?
Muget,deci exist !
-
acsph
- Veteran
-
- Mesaje: 689
- Membru din: 21 Sep 2012, 10:03
- Locaţie: Ploiesti
-
de the_mav pe 17 Feb 2014, 14:40
soimu` scrie:norocos... nu eu am fost la volan nu vad unde a fost norocul, poate ca a pierdut numarul, dar in rest totul a fost in limite normale...pentru un Patrol pregatit. Cu noroc trecea pe acolo si unul standard...dar acolo cu noroc. Trebuiau trecuti 2 gonasi si 2 carabine pe cealalta parte.
nu imi dau seama, dar esapamentul este cel stock?
------------------------------------- Holland and Holland - pure art...
-
the_mav
- Veteran
-
- Mesaje: 3348
- Membru din: 27 Sep 2005, 10:19
- Locaţie: Oltenia, Muntenia si partial Moldova
-
de paungeorgica pe 17 Feb 2014, 15:28
acsph scrie:Foaarte curajos ! Aveai recuperare in caz de doamne fereste ?
Colegu impreuna cu amicii sa-i fac parte din clasa profesionisti (eu asa ii consider) in off-road asa ca nu trebuie sa ne facem prea mari griji.
Merkel KR1; Beretta Perennia lll; Baikal IZH 18
-
paungeorgica
- Veteran
-
- Mesaje: 635
- Membru din: 04 Aug 2009, 16:51
- Locaţie: Focsani
-
de acsph pe 17 Feb 2014, 15:38
Nu am indoieli ca sunt profesionisti...ca unu' normal la cap nu se da cu Patrolu' pe balta. .Eram doar curios daca statea cineva pregatit , cu cablu in mana pe mal...
Muget,deci exist !
-
acsph
- Veteran
-
- Mesaje: 689
- Membru din: 21 Sep 2012, 10:03
- Locaţie: Ploiesti
-
de soimu` pe 17 Feb 2014, 16:29
pai sa va spun sincer tare, eu eram pe mal cu teama ca se impotmoleste si trebuie sa fac baie sa leg sufa de tractorul grupei... dar nu a fost cazul esapamentul este standard si nu pune probleme DACA MOTORUL ESTE PORNIT SI ARE REGIMUL DE TURATIE SUFICIENT....
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 695
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de the_mav pe 17 Feb 2014, 16:35
soimu` scrie:....esapamentul este standard....
multumesc
------------------------------------- Holland and Holland - pure art...
-
the_mav
- Veteran
-
- Mesaje: 3348
- Membru din: 27 Sep 2005, 10:19
- Locaţie: Oltenia, Muntenia si partial Moldova
-
de acsph pe 17 Feb 2014, 17:45
soimu` scrie:pai sa va spun sincer tare, eu eram pe mal cu teama ca se impotmoleste si trebuie sa fac baie sa leg sufa de tractorul grupei... dar nu a fost cazul esapamentul este standard si nu pune probleme DACA MOTORUL ESTE PORNIT SI ARE REGIMUL DE TURATIE SUFICIENT....
Am mai vazut traversari,dar asta chiar e altfel...Ca nu parea un rau ci mai degraba un lac...De unde a-ti stiut cat de adanc e,si cat de ferm e fundul ?
Muget,deci exist !
-
acsph
- Veteran
-
- Mesaje: 689
- Membru din: 21 Sep 2012, 10:03
- Locaţie: Ploiesti
-
de aghiuta pe 17 Feb 2014, 18:17
-
aghiuta
- Veteran
-
- Mesaje: 1807
- Membru din: 06 Ian 2009, 17:13
- Locaţie: Suedia
-
de acsph pe 17 Feb 2014, 20:00
Muget,deci exist !
-
acsph
- Veteran
-
- Mesaje: 689
- Membru din: 21 Sep 2012, 10:03
- Locaţie: Ploiesti
-
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
|
|