Jurnal de vânătoare
|
|
Acum este 03 Oct 2025, 17:58
|
|
|
Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !
Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP
de Alin3006 pe 16 Oct 2007, 13:14
Cred ca topicul e destul de vechi dar nu ma pot abtine si asta pentru ca ma consider in tema. De niste ani buni practic " off road " ca si sport ( concursuri, dat aproape in fiecare weekend etc). Ce pot sa va spun e ca NU EXISTA cea mai buna masina de teren !! O Lada Niva " incaltzata " cu " Super swamper" -e o sa bata la fund un G cu niste " piei " de sosea tocite la sarma. Ce vreau sa spun: decisiva este in primul rand fiabilitatea; apoi modul constructiv ( ex : Mercedes G vine din fabrica cu diff lock fata / spate ) ; apoi echiparea masinii ( cauciucuri , suspensii inaltate, blocante, trolii ) etc.
Ca si fiabilitate : Mercedes sau Toyota . Pot fi mii de argumente ( punti rigide , fiare groase , calitatea materialelor ). Am prieteni care dupa ani de Mitsubishi, Nissan sau Defender/ Land Rover si zeci de mii de euro tocati au ajuns la aceeasi concluzie. La concursuri noi dormeam noaptea si ei reparau la masini ( de regula PLANETARE SI PIVOTI ).
Ca sport ma " dau " cu un G. Dar consuma 20% in oras ( benzina) si 30-45% in concurs . Asa ca daca te duci de la Bucuresti la Buzau pt un tzap, practic il platesti dublu.
Asa ca ...am facut un efort financiar  si mi-am luat o Toyota Hilux ( nu modelul nou care e prea lung si destul de scump ci una din 2005 pe care am pus 2 trolii fata/ spate , un compresor ARB care blocheaza un diferential ARB pe puntea spate - nu mai permite rotilor sa se invarta in gol ) caucioace RELE de noroi , suspensia inaltata si bena acoperita. Avantaje : consum mult redus , n-am ramas nicaieri ( macar cu troliul si tot am iesit ) + BENA : mortii cu mortii ( sau cainii ) / vii cu vii !
Fara capuse, noroi sau miros in habitaclu. Se mai poate monta un chip de tunning la motor ( ii da vreo 30 caluti ) .
Am ales Toyota pentru ca e FOARTE fiabila ( Mercedes nu face pickup ).
Si Navara sau Mitsubishi L sunt OK dar va sfatuiesc sa optati pentru modelele vechi care sunt gandite pt teren nu cosmetizate pt fitze in oras.
Cat priveste avantajele benei ...NO Doubt.
Practic alegerea e un mare compromis intre ce vrei de la masina , buget, destinatie ( mergi cu ea doar la vanatoare sau zi de zi ) .
Nu in ultimul rand conteaza experinta ( KM) de coclauri. Da-i unui natarau orice masina si o sa vezi c-o strica sau ramane infipt unde un sofer bun trece si cu dacia berlina.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Marius pe 17 Oct 2007, 13:42
Iata mai sus o parere in cunostinta de cauza! Multumim!
Si noua (mie si partenerului meu) ne vine un Hilux in dec. Ca dezavantaj am constatat la masina actuala (B2500) faptul ca botul si spatele sunt mult iesite in afara si se cam proptesc cand treci prin santuri adanci, vaduri, etc. Se poate face ceva?
Cat costa sistemele de blocare diferential?
Exista o varianta de compromis pt. cauciucuri de sosea/noroi avand in vedere ca vanam in IL, CL, BR, CT, TL, deci mergem o gramada de km pe asfalt pana sa ajungem in teren? Daca luam gume "rele" cum ai zis mai sus, se tocesc tare pe asfalt si ne baga creierii in blender. Daca luam gume de sosea, la noroi cam impingem.
-
Marius
- Veteran
-
- Mesaje: 3246
- Membru din: 03 Aug 2004, 21:09
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 17 Oct 2007, 17:50
Pai ..pe rand. Chestie de bot/ spate care ating. Fata ( din cate stiu eu ) la B2500 e pe bare de torsiune care se mai pot strange ceea ce inseamna o inaltare de cativa cm. Spatele il mai poti inalta din arcuri ( splinguit ). Pe urma cu cca 1000 E iti iei un kit de suspensie Old Man Emu ( cu amortizoare pe azot ) de te tin o viata si mai castigi cativa cm ( plus ca nu mai scutura sa-ti rupa spatele pe macadam).
Gumele :
1. Daca dai un ban in plus iti recomand BF Goodright MT. Astea sunt MT - urile cu cel mai mare indice de viteza ( o frigi pe sosea cu 160 fara probleme si nu se tocesc asa rau ) si isi fac bine treaba si la noroi. Eu am 13.000 cu ele pe G si cred ca mai duc 4-5.000.
Pe urma presiunea . Baga in ele doar 1,8 atm si o sa vezi o imbunatatire spectaculoasa in noroi ( aderenta marita ) ca si pe sosea ( se lipeste mai bine si din nou nu mai scutura ). Noi la concurs mergem cu 0,5-0,6 atm!!!! cat sa nu se dejanteze . La presiunea asta apare " efectul de senila " adica roata lucreaza in plan orizontal si se descarca singura ( arunca noroiul dintre crampoane ).
Evident ca nu poti sa mergi pe asfalt cu presiunea asta ( 0,5-0,6 ) ca le tai . Uite cum iti iei si compresor !
In plus MT-ul ( BFG si Goodyear ) are armatura de kevlar pe laturi si nu risti sa-l tai in pietre lateral ( asta e cel mai frecvent tip de pana pe coclauri).
2. Poti sa cumperi un set de Pneus sau Malatesta de noroi ( au un profil f. agresiv , sunt dracoase tare in tarana ) resapate in Germania cu 2,5-3 milioane bucata si sa le schimbi odata pe an . Asta e var . ieftina si merg acceptabil ( 120-140 max ) pe sosea dar tiptil la viraje ca pierd aderenta.
Cu botul si spatele ( pp. ca ai barele ei originale ) ; poti sa-i schimbi barele cu unele metalice ( poti s-o proptesti de copaci, s-o dai de pietre si n-are nimic ) mai scurte si imbunatatesti ungiurile atac/ degajare. Daca vrei iti trimit o poza cu Hiluxul meu pe privat sa vezi cum arata.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Alin3006 pe 17 Oct 2007, 17:52
PS . Daca Hilux-ul care-ti vine e modelul nou o sa ai unghiuri si mai proaste ca la Mazda si garda la sol mai mica . Dar pe sosea e nebunie , merge ca o berlina. Ii dai 180 de nu se vede.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Ghinda pe 17 Oct 2007, 19:56
O Toyota forrunner parca din 1994, gen Hillux dar carosata complet face 3000 euro? Este cu cutie hidramata. Si are cca 120 000 km. Si are de toate in afara de piele.
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de flandra pe 21 Oct 2007, 12:10
Ghinda scrie:O Toyota forrunner parca din 1994, gen Hillux dar carosata complet face 3000 euro? Este cu cutie hidramata. Si are cca 120 000 km. Si are de toate in afara de piele.
Hello Ghinda,
Toyota a fost mereu considerata o masina fiabila deci nici 4-runner-ul nu face exceptie. Pretul e foarte bun, atat de bun ca te face sa-ti pui cateva intrebari. Legat de faptul ca e hidramata, nu vad care e problema...confortul e la el acasa din punctul asta de vedere iar in teren accidentat va inainta la fel de bine ca si una manuala diferenta facand-o doar un sofer foarte experimentat....dar pentru iesirile noastre la vanatoare sau la pescuit e mai mult decat suficient. Cutia hidramata inseamna si dezavantaje. Cu siguranta sub capota ai un V6 benzina (exista si 3.0 TD dar nu cred ca in combinatie cu cutie hidramata - sper sa nu gresesc) si daca mai pui ca face casa comuna cu o hidramata asta inseamna ca la fiecare apasare mai energica pe acceleratie se subtiaza si rezervorul. Cu alte cuvinte, depasirea si galeata de benzina  Legat de km, aici e alta poveste...120.000 in 13 ani ?  adica 10000 pe an ?...cam putin...aici sa ai grija...daca sunt reali nu cred sa ai probleme...sunt motoare care la 150.000 torc nu alta dar daca sunt mai multi....
Pana la urma nimic din ce am scris mai sus nu mai conteaza daca masina merge bine si tu te-ai hotarat...sper sa te ajute !!
Numai bine !!!
-
flandra
- Veteran
-
- Mesaje: 500
- Membru din: 15 Aug 2007, 17:21
- Locaţie: BUCURESTI
de Ghinda pe 22 Oct 2007, 07:58
Este pe bune!
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 22 Oct 2007, 15:52
Legat de faptul ca e hidramata, nu vad care e problema...confortul e la el acasa din punctul asta de vedere iar in teren accidentat va inainta la fel de bine ca si una manuala diferenta facand-o doar un sofer foarte experimentat....dar pentru iesirile noastre la vanatoare sau la pescuit e mai mult decat suficient. Cutia hidramata inseamna si dezavantaje. Cu siguranta sub capota ai un V6 benzina (exista si 3.0 TD dar nu cred ca in combinatie cu cutie hidramata - sper sa nu gresesc) si daca mai pui ca face casa comuna cu o hidramata asta inseamna ca la fiecare apasare mai energica pe acceleratie se subtiaza si rezervorul. Cu alte cuvinte, depasirea si galeata de benzina .
Nu-i chiar asa. Diferenta de consum ( datorata exclusiv cutiei ) e de max 2-3 l/ 100km. ( Asta daca motorul e in boii lui._) Avantajele sunt mai multe . De ex daca urci o panta f . abrupta , pe noroiu' dracu si masina nu mai trage la manuala esti silit la un moment dat sa calci ambreiaju; moment in care te transformi in sanie si-o iei la vale. Ca sa pleci din panta mai departe ( cu tot cu frana de mana ) ti-ar trebui al treilea picior . Hidramata se blocheaza pe loc ( n-o iei la vale!).Trebuie doar sa-i dai gaz in blana, nu franezi= nu derapezi. Iar in oras e de vis. Daca ar trebui sa aleg intre manuala si hidramata as alege hidramata.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de flandra pe 23 Oct 2007, 10:05
Hello Alin,
Daca te incumeti sa urci o panta foarte abrupta acoperita de noroiul dracului, ei bine nici cutia manuala, nici cutia hidramata si nici Dumnezeu nu te mai poate ajuta in situatia in care ai oprit masina la jumatatea pantei. In ambele cazuri (cutie manuala sau hidramata) te duci sanie in jos...e si logic sa se intample asa intrucat practic greutatea masinii te trage in jos pe o suprafata foarte alunecoasa. Daca ajungi sa te opresti la mijlocul pantei, atunci lucrul acesta se intampla din doua posibile motive: ori nu mai ai cuplu, ori nu mai ai aderenta si incepi sa patinezi...ori amandoua. Astea se pot rezolva daca ai si cutie de transfer (si ai rezolvat problema cuplului) si daca investesti un pic in masina si o incalti corespunzator (si uite asa se poate rezolva problema aderentei). O a treia situatie in care poti ramene la jumatatea pantei apare atunci cand indiferent de faptul ca soferul a cuplat reductorul si indiferent de faptul ca masina are cauciucuri Mud Terrain (M/T), soferul face greseala de a schimba treptele de viteza incercand o treapta superioara sau inferioara. Soferul poate face greseala de a schimba dintr-o treapta inferioara intr-o alta superioara atunci cand vede ca masina urca fara probleme panta marindu-si viteza si implicit turatia motorului. In acest caz e bine sa se pastreze o viteza constanta la urcare dozandu-se cu chibzuinta acceleratia astfel incat motorul sa ramana constant in zona de cuplu pana cand masina trece panta. In celalat caz cand soferul poate fi incurajat sa schimbe o treapta inferioara...spre exemplu din 2 in 1...o face datorita faptului ca motorul pierde din putere ajungand la o turatie sub zona de cuplu maxim. Pentru a evita o astfel de situatie, la manuala se poate apasa usor ambreiajul crescand astfel usor turatia motorului pana in zona de cuplu si in acest fel se poate urca panta. In acest caz se suprasolicita ambreiajul dar asta este...nu a spus nimeni ca e usor.
Oricum situatii asa de dificile nu prea intalnim, mai ales ca vanatoarea e un hobby si nu OFF ROAD EXTREM...in concluzie, la gradul de dificultate pe care-l intalneste Ghinda pe campuri, masina isi va face pe deplin treaba.
Numai bine !!!
-
flandra
- Veteran
-
- Mesaje: 500
- Membru din: 15 Aug 2007, 17:21
- Locaţie: BUCURESTI
de Alin3006 pe 23 Oct 2007, 10:58
Eu vorbeam de o masina incaltata corespunzator, cuplata pe greu . Sa schimbi vireza in panta ...hm. Mai bine nu. A doua e sfanta. Dar daca ai un motor mai mic ( si Ghinda are ) poti sa pierzi cuplul, functie de panta si fara sa faci una din prostiile enumerate. In cazul asta cu cutia hidramata NU te duci sanie ( decat daca o bagi in marsarier ). Aluneca doar , dar rotile nu se invart. O poti controla mult mai usor.
Dar sunt de acord cu tine ca in majoritatea cazurilor pe camp nu va ajunge sa vada treaba asta. Insa de cate ori va fi prins in trafic va multumi cerului ca are hidramata.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Ghinda pe 24 Oct 2007, 08:37
Problema dezbatuta, incheiata, eu m-am decis. Mai ramane sa iasa la liman lipeala in Anglia. Multumesc Alin! Nu mai intrerupe Subaru. Mai terbuie testata la viteza. Aveti idee de urmatoareale? Dar vreau ceva informatie sigura, putin off, dar se leaga de 4x4 din Anglia: finul este cetatean roman si britanic. Masina intentionez sa ramana britanica la numere. Se poate plati RCA romanesc sau trebuie RCA-ul britanic si atat? Ca nu am chef de inmatriculari sau se poate inmatricula cu volan dreapta? Si ultima varianta ar suna bine!
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 24 Oct 2007, 09:54
Din cate stiu eu RCA romanesc se poate plati daca e inmatriculata in Ro. Daca te intelegi bine cu finu poti s-o lasi inmatriculata la ei si platesti doar asigurarea ; inmatricularea o sa te coste oricum o caruta de bani ( probabil cat masina sau mai mult f. de euro non euro ).
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Alin3006 pe 24 Oct 2007, 09:59
PS. Un preiten si-a luat un truck american( nu stiu daca era volanul pe dreapta ) si a avut mare Jihad cu RAR-ul . Oricum sa iei in calcul ca daca ai nr strain te opreste militia tot timpul . Dar cu volan pe dreapta poti sa le faci faza cu soferul care bea bere in trafic 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de scirocco pe 24 Oct 2007, 11:20
Tragi,nu tragi...vremea... trece!!!
-

scirocco
- Veteran
-
- Mesaje: 2046
- Membru din: 31 Iul 2006, 13:17
- Locaţie: Bucuresti
-
de Marius pe 24 Oct 2007, 14:06
Ghinda, nu lua masina cu volan pe dreapta, nici daca e gratis! La noi pe sosele e periculos oricum. Viata si sanatatea face mai mult ca orice masina.
-
Marius
- Veteran
-
- Mesaje: 3246
- Membru din: 03 Aug 2004, 21:09
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 24 Oct 2007, 14:12
Nici asta nu-i un sfat rau deloc....Mie mi-ar fi tare peste mana. Mai ales la depasit . Noroc ca e hidramata si nu trebuie sa mesteci cu stanga. Vezi sa nu pleci pe contrasens. 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de razvy pe 24 Oct 2007, 14:21
Aia e nasol cu ele daca au schimbator si esti dreptaci
trebuie sa fie belea , eu cred ca numai in marsalier as baga----o
Hunt Safe
-
razvy
- Veteran
-
- Mesaje: 1064
- Membru din: 09 Ian 2006, 08:59
de Ghinda pe 24 Oct 2007, 14:22
@Marius.
Este cat China, n-au decat sa se bage  Glumez! Chiar sunt stangaci si daca are sistemul de oglinzi bun nu cred ca ar fi rea. Nu fac pe comisul voiajor. Vanatoare pescuit de funny sa fie masina. Si in fata o sa am prieteni!
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de Swiby pe 25 Oct 2007, 17:30
http://videos.streetfire.net/video/4ab8 ... 65f7d9.htm
Sa aveti rabdare pana la capat (practic filmul care a circulat pe net incepe de la 1:37). Daca mai exista ceva de comentat vis-a-vis de fiabilitatea HiLux-ului.....JC a declarat ulterior ca el chiar a vrut sa o strice....
-

Swiby
- Nou membru
-
- Mesaje: 28
- Membru din: 04 Noi 2004, 17:33
- Locaţie: Bucuresti
-
de Marius pe 25 Oct 2007, 17:52
Ghinda scrie:@Marius. Este cat China, n-au decat sa se bage  Glumez! Chiar sunt stangaci si daca are sistemul de oglinzi bun nu cred ca ar fi rea. Nu fac pe comisul voiajor. Vanatoare pescuit de funny sa fie masina. Si in fata o sa am prieteni!
Dreptaci sau stangaci, nu conteaza. Treaba e cum faci o depasire daca n-ai vreun "prieten" pe locu' mortului?
Repet, n-as lua nici gratis.
-
Marius
- Veteran
-
- Mesaje: 3246
- Membru din: 03 Aug 2004, 21:09
- Locaţie: Bucuresti
de Marius pe 25 Oct 2007, 17:54
Am uitat ceva. GB e o piata ca oricare alta. Decat sa iei o masina SH de acolo, mai bine iei alta similara, poate cu aceeasi bani din Germania.
-
Marius
- Veteran
-
- Mesaje: 3246
- Membru din: 03 Aug 2004, 21:09
- Locaţie: Bucuresti
de Ghinda pe 26 Oct 2007, 07:35
Crezi ca gasesc ceva de incredere la 3000 in germania? O trag pe cap lui finu' si i-o fac guler.  E a lui si o stiu pe masina. 99% sunt decis.mai ramane sa ii iasa lui o anume pasenta ca sa renunte la ea. O sa iti stea bine in stanga mea 
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 26 Oct 2007, 12:51
Swiby criminal link-ul cu toyota. O sa-l trimit la toti posesorii de Hilux 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Alin3006 pe 26 Oct 2007, 13:39
Mda, pai Forruner e facut pe platforma de hilux doar ca are arcuri elicoidale pe spate. Motorul lui Ghinda e EXACT ala din testul Top Gear ( not bad, ha? )
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de flandra pe 26 Oct 2007, 14:07
Hai ca l-ai terminat pe Ghinda  Acum nu mai doarme cu gandul la masina  (not bad at all !)
-
flandra
- Veteran
-
- Mesaje: 500
- Membru din: 15 Aug 2007, 17:21
- Locaţie: BUCURESTI
de Ghinda pe 26 Oct 2007, 15:01
Oare ce o fi patit ala cu bmw-ul
Problema discutata, dorm bine, sper sa iasa figura, daca nu stau in continuare cu Furia Alba!!!!!!!!!(Subarelu meu)
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de razvy pe 26 Oct 2007, 17:51
Ce sa patesca Ginda... , omu cu Bimerul nu avea cauciucuri de teren ca daca avea ACELESI cauciucuri ii punea o roaba de noroi pe parbrizul lui ala cu Roverul ,
Sint multi care compara marci de masini si sint incintati cid de bine se descurca cu ele in teren singura diferenta unde e bine sa ne uitam este daca masina are garada sus , are traction control si nu este foarte grea. Eu cu Dodgeul meu daca intru in vre-o latura nu o mai scot de acolo nici cu 4X4 dearece fata este foarte grea si masina este foarte grea in general , 5800 LB adica 2630 de kg plus distanta mare intre axe , pai cind o intra 2 tone jumate in nomol pina l agenunchi si daca nu am o baza tare pe care sa am tractiune numai cu senile mai iese masina aia deacolo , de aia Jeepurile alea mici sint bune , degeaba are masina 500 de cai care nu sint buni decit pe asfalt 
Hunt Safe
-
razvy
- Veteran
-
- Mesaje: 1064
- Membru din: 09 Ian 2006, 08:59
de greier99 pe 27 Oct 2007, 06:13
Ghinda scrie:Problema dezbatuta, incheiata, eu m-am decis. Mai ramane sa iasa la liman lipeala in Anglia. Multumesc Alin! Nu mai intrerupe Subaru. Mai terbuie testata la viteza. Aveti idee de urmatoareale? Dar vreau ceva informatie sigura, putin off, dar se leaga de 4x4 din Anglia: finul este cetatean roman si britanic. Masina intentionez sa ramana britanica la numere. Se poate plati RCA romanesc sau trebuie RCA-ul britanic si atat? Ca nu am chef de inmatriculari sau se poate inmatricula cu volan dreapta? Si ultima varianta ar suna bine!
Mugurele,
nu se poate plati RCA in Romania daca masina este inmatriculata in alta tara.Iar daca te ajuta cineva(se poate) si chiar iti face asigurare RCA la noi, sa stii ca nu este valabila. Sigur , sigur.
Si greieru' poate sa vaneze!
-

greier99
- Veteran
-
- Mesaje: 472
- Membru din: 29 Noi 2006, 11:10
- Locaţie: Cheia
de valpangica pe 27 Oct 2007, 09:59
Trebuie sa-i faca asigurare RCA de unde o cumpara si daca e tara din UE e valabila si pe teritoriul Romaniei . Nu are problema cu politia - va spun sigur ca am avut un incident cu o masina de-a mea la Timisoara cu unul care circula cu RCA de Italia si a platit asigurarea .
In schimb cred ca este mai scumpa ca la noi .
-
valpangica
- Site Admin
-
- Mesaje: 1203
- Membru din: 03 Ian 2004, 14:45
- Locaţie: Bucuresti
-
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
|
|