Jurnal de vânătoare
|
|
Acum este 02 Oct 2025, 21:08
|
|
|
Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !
Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP
de Alin3006 pe 02 Feb 2010, 19:57
pongo scrie:Adrian S scrie:Interesant mod de a alege un LR.
pentru urgente si situatii limita, oricum a meritat pe deplin efortul. Am de asteptat 3 ani pana sa ma plimb pe un cal putere cu pointerul, bracuta si unul din fii ei. 2 bogdanel, Frumos Aro-ul de occident  chiar mi-ar placea unul, sa nu stau sa ma gandesc cu frica ca se zgarie sau cine stie ce piesa scumpa trebuie schimbata, iar la o asa masina nu cred ca sunt scumpe piesele, poate mai greu de gasit. Asta e o parere de a mea, de nestiutoare. Am observat la toate unitatiile militare (cel putin din zona mea), sunt folosite masinile vechi de teren, gen Aro. Oare de ce? Ca sunt ieftine, bune de stricat, consuma putin, sunt rezistente? 
Pe alea le au !  Daca vorbesti insa de modelul vechi de Aro, adica IMS , se schimba discutia. Ala chiar e un " utilaj " performant.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de pongo pe 05 Feb 2010, 14:41
Alin3006 scrie:pongo scrie:Adrian S scrie:Interesant mod de a alege un LR.
pentru urgente si situatii limita, oricum a meritat pe deplin efortul. Am de asteptat 3 ani pana sa ma plimb pe un cal putere cu pointerul, bracuta si unul din fii ei. 2 bogdanel, Frumos Aro-ul de occident  chiar mi-ar placea unul, sa nu stau sa ma gandesc cu frica ca se zgarie sau cine stie ce piesa scumpa trebuie schimbata, iar la o asa masina nu cred ca sunt scumpe piesele, poate mai greu de gasit. Asta e o parere de a mea, de nestiutoare. Am observat la toate unitatiile militare (cel putin din zona mea), sunt folosite masinile vechi de teren, gen Aro. Oare de ce? Ca sunt ieftine, bune de stricat, consuma putin, sunt rezistente? 
Pe alea le au !  Daca vorbesti insa de modelul vechi de Aro, adica IMS , se schimba discutia. Ala chiar e un " utilaj " performant.
Nu, Pur-Troace 
-
pongo
- Membru activ
-
- Mesaje: 95
- Membru din: 30 Noi 2009, 19:25
- Locaţie: Ilfov, Romania
de armi pe 24 Oct 2010, 19:29
Am avut de curand sansa sa merg cu un Puch 230 fabricat prin 2000. Am mers pe drum "forestier" cu putin noroi+zapada cca. 5-10 cm. pante destul de rele, aproximativ 10 km dus si tot atat intors. Cand am ajuns jus pe gol, l-am chinuit un pic prin iarba/noroaie. Ce pot sa spun ca am ramas adanc impresionat de aceasta masina. Nu a lasat nici un pic impresia ca ar da sa se inpotmoleasca sau ca motorul nu mai are putere, ori ca derapeaza necontrolat. Am condus tot felul de "gipane" dar asta mi-a inspirat cea mai mare incredere. Pacat ca taxa de inmatriculare e asa de mare la noi. O consider masina ideala pentru offroad/vanatoare/pescuit si orice alta activitate perin coclauri. Singurul lucru in - este ca nu are ac, iar vara un drum pana in delta..............
"Through Performance to Type"
-

armi
- Veteran
-
- Mesaje: 479
- Membru din: 31 Ian 2007, 18:26
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 01 Noi 2010, 20:51
Puch e cu totul altceva decat un " gipan ". E o adevaraciune in adevaratul sens al cuvantului. Legat de AC...asta e, nu le poti avea pe toate. Eu mi-am montat unul pe Hilux si merge brici, desi e " artizanal ". Depinde de motor, e posibil sa se poata monta si pe Puch, insa e la fel de posibil ca pe sosea sa-i ia mult din putere si sa trebuiasca sa-l inchizi ca sa poti depasi un tractor sau o caruta...
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de armi pe 02 Noi 2010, 12:22
@alin3006, problema nu e de putere, are 130 si ceva de cp, e problema ca instalatia electrica la PUCH e de 24v., iar pe langa pretul destul de ridicat al acestui model daca mai pui si un aer pe el o sa ajunga sa coste cam multisor si nu stiu daca se prea merita. Oricum pe munte si in padure este frig  , doar in varinta ca vrei sa pleci vara cu el prin delta ...... dar asta e nu se poate si cu sufletul in rai si cu aerul in Mertzan
"Through Performance to Type"
-

armi
- Veteran
-
- Mesaje: 479
- Membru din: 31 Ian 2007, 18:26
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 10 Noi 2010, 19:52
Cam asa ceva...undeva trebuie sa faci un compromis. Eu am condus un G din 88 si ani de zile am batut Delta cu el in lung si in lat, vara si iarna, desi nu avea aer conditionat. Si nu am murit... 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de scirocco pe 11 Noi 2010, 06:35
Da' nici bine nu ți-a fost.... 
Tragi,nu tragi...vremea... trece!!!
-

scirocco
- Veteran
-
- Mesaje: 2046
- Membru din: 31 Iul 2006, 13:17
- Locaţie: Bucuresti
-
de Alin3006 pe 11 Noi 2010, 17:11
Corect. Insa si cand ieseam cu ea de oriunde imi era... 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de sapsiluap pe 11 Ian 2011, 20:24
De VW AMAROK ce ziceti ? In Romania o sa apara de anul asta pe strazi . L-am vazut la showroom la Nurvil , iar Hiluxul sau Navara mi se par niste ... "jucarii"  ( la vedere...) Asteptam sa-l achizitioneze cineva si sa "se laude".
ca sa-ti dai seama ca esti prost trebuie sa-ti mearga mintea!
-

sapsiluap
- Membru important
-
- Mesaje: 165
- Membru din: 18 Sep 2006, 12:57
- Locaţie: jud Hd
-
de bogdanel pe 11 Ian 2011, 23:11
sapsiluap scrie:De VW AMAROK ce ziceti ? In Romania o sa apara de anul asta pe strazi . L-am vazut la showroom la Nurvil , iar Hiluxul sau Navara mi se par niste ... "jucarii"  ( la vedere...) Asteptam sa-l achizitioneze cineva si sa "se laude".
a fost expus in toamna la expo pesc-vanatoare. de la baneasa, mmmmm (frumos, gen Navigator dar mai sarac, nu e o masina de munca )eu cred ca tot Mitu L200 ramane tatal lor. eu am un amic care lucreaza undeva afara, la o firma de sondare-petrol-gaze samd, au avut pe mana Ford Ranger, T Hilux, L200, Navara pentru testare .... clasament: L200, Hilux, Navara, Ford. L200 ruls. - diferentiale blocabile si la roata de rezerva. 
-

bogdanel
- Membru important
-
- Mesaje: 288
- Membru din: 13 Oct 2009, 20:29
- Locaţie: Bucuresti
-
de adigeo pe 12 Ian 2011, 09:26
-
adigeo
- Veteran
-
- Mesaje: 349
- Membru din: 14 Noi 2008, 13:55
de ADRIAN BURCEA pe 12 Ian 2011, 11:31
Daca nu ma insel, este o replica data UNIMOG-ului.
IJ 54 cal.12/70. WINCHESTER SXR VULCAN cal.30.06. CZ 550 luxus cal 7x64.
-

ADRIAN BURCEA
- Veteran
-
- Mesaje: 580
- Membru din: 18 Mar 2007, 15:47
- Locaţie: Constanta
-
de Adrian S pe 12 Ian 2011, 11:52
ADRIAN BURCEA scrie:Daca nu ma insel, este o replica data UNIMOG-ului.
Nu, e o replica a Defender-ului.
-
Adrian S
- Veteran
-
- Mesaje: 1210
- Membru din: 02 Aug 2007, 10:08
- Locaţie: Bucuresti
de adigeo pe 12 Ian 2011, 18:34
E facuta pe un sasiu de defender, nu mai stiu cu ce rapoarte vine, 2H, 4H ,4L , vine cu cuplaje AVM din fabrica, parca e cu motorul de pe iveco daily, oricum am vorbit cu un nene de la reprezentanta si am inteles ca pe sosea e cam incomoda , rigida, dar pe teren e super.
-
adigeo
- Veteran
-
- Mesaje: 349
- Membru din: 14 Noi 2008, 13:55
de chriss_hunter29 pe 26 Mar 2011, 20:16
cu asta mi-ar place sa atac vanatul....din pacate doar m-am uitat...nu este a mea 
-
chriss_hunter29
- Veteran
-
- Mesaje: 792
- Membru din: 18 Noi 2008, 09:24
- Locaţie: bucuresti
de costica pe 05 Mai 2011, 19:15
Va salut, domnilor! Iveco Massif asta e o masina impozanta, in sensul ca pare spartana si ... inspira trainicie. Ma rog, e buna de pozat la vanatoare! Cu Defender am fost de mai multe ori pe coclauri. Bun inafara drumului, ingrozitor pe sosea. Scaune mai incomode nu am gasit la nici o masina. Cred ca stateam mai bine si in vechea Dacia 1300 de acum 30 de ani... Desi Defender-ul e o ....legenda vie in lumea 4x4, eu am mari rezerve in ceea ce priveste fiabilitatea ei (respectiv a exemplarelor fabricate in ultimii 10 ani). Am auzit ca unui prieten i-a picat crucea cardanica pe la 60.000 km. Bordul a facut nu stiu ce scurt si a picat cu totul (ceea ce de altfel s-a intamplat si la un Discovery 3). Si alte belele asemenea... Seamana ele (cele de mai sus) insa nu prea au mare lucru in comun. VW Amarok trebuie sa treaca de proba timpului. In plus mi se pare a fi cam prea mare (respectiv prea lata). De parca ar fi facut pentru State. Ce sa faci cu bena aia? Poate daca impusti 50 de mistreti.... L200 e o masina fiabila, foarte buna in teren. Buna si pe sosea. Usurica. Design reusit. Consuma rezonabil. Are un impozit deasemenea rezonabil (pana in 1000 lei pe an, avand capacitatea cilindrica sub 2500 cmc). Singura belea (din ce am inteles) e ca trebuie sa il menajezi in curbe. Adica sa o lasi mai moale. Fiind relativ usoara si cu centrul de greutate sus, se rastoarna destul de usor. Am inteles de la un service ca e o manevra care iti reuseste fara mari eforturi.... Eu am un Land Cruiser 90 (Prado), din 2000. In State, asta nu se considera Land Cuiser. Am cu el 285.000 km. Vede pescuit si coclauri saptamanal de vreo ......6 ani. Are inca un pivot si amortizoarele pe fata originale (din fabrica). Anul trecut am inlocuit bieletele antiruliu. Una am comandat-o la Nipparts, enervat fiind de faptul ca pivotul a costat la Toyota vreo 600 de lei. Bieleta aia a tinut fix 3 saptamani. Am trecut din nou pe piese de origine Am schimbat amortizoarele pe spate pe la 180.000 km. Am pus Sax (mai bine zis Sucks). Au tinut vreo ....50.000 km si unul s-a smuls din prinderea de sus. Era sa intepe si rezervorul de motorina... In ultimii 4 ani toate reviziile le-am facut la GTC Autotrans. Baietii sunt pasionati de 4x4 si se pricep. In rest, mi-a mai cazut un sincron de la cutie si ....becurile de la far. Ah, si nu mai merge stropitorul de faruri. O tin incaltata cu BF Goodrich AT. Ma simt in siguranta in ea si nu o sa o vand niciodata. Ma tot uit melancolic dupa un Hilux cu cabina dubla si cutie automata. Mi se pare ca m-ar duce cu siguranta inca 10 ani... Da chiar nu imi trebuie 2 magaoaie, la care sa platesc doar impozitul 5.000 lei pe an si sa consume doar la vale 10 l / 100 km. Ca fapt divers, la Pajero cu motor de 3200 cmc, impozitul e in jur de 8.000 lei pe an. Mai bine faci doua vacante cu banii aia. Pe drumurile unde cu a mea intru fara probleme, un Land Cruiser V8 (varianta aia mai mare, care goala cantareste vreo 2,8 tone) l-am zgariat de a intrat proprietarul in depresie.... Cei 10-15 cm in plus la latime si lipsa overfender-urilor a facut diferenta. De aia am niste dubii si cu privire la Amarok. Ma rog! My 2 cents... 
-
costica
- Membru activ
-
- Mesaje: 63
- Membru din: 30 Dec 2010, 03:21
- Locaţie: Constanta
de Ghinda pe 25 Mai 2011, 11:39
Subaru 4WD, 1986. Nu se dezmint masinutele astea. Nenea paznicul avea moaca cam cazuta cand a vazut masinuta. Dupa o juma de ora nu il mai interesa daca era sleau, balta sau noroi! 
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de cybelle pe 25 Mai 2011, 16:47
costica scrie:Va salut, domnilor! L200 e o masina fiabila, foarte buna in teren. Buna si pe sosea. Usurica. Design reusit. Consuma rezonabil. Are un impozit deasemenea rezonabil (pana in 1000 lei pe an, avand capacitatea cilindrica sub 2500 cmc). Singura belea (din ce am inteles) e ca trebuie sa il menajezi in curbe. Adica sa o lasi mai moale. Fiind relativ usoara si cu centrul de greutate sus, se rastoarna destul de usor. Am inteles de la un service ca e o manevra care iti reuseste fara mari eforturi.... Ma rog! My 2 cents... 
din contra.. l200 nu se rastoarna asa de usor...cum ar crede unii. http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHIrespect
Vand carti de gramatica. E ieftine...
-

cybelle
- Veteran
-
- Mesaje: 1590
- Membru din: 24 Mar 2007, 16:05
- Locaţie: Magurele
-
de OVI762 pe 26 Mai 2011, 19:08
este in noi
-
OVI762
- Veteran
-
- Mesaje: 2524
- Membru din: 10 Noi 2009, 09:11
-
de TARNAVEAN DAN pe 11 Iun 2011, 19:52
Daca doriti sa ajungeti pe cele mai neumblate drumuri, prin paduri sau dealuri abructe, va ofer spre cumparare o KIA SPORTAGE, pe care sa va puteti baza indiferent de anotimp si de relief. DATE TEHNICE: - An fabricaţie 2000, Motorizare 1.998cm3 - Consum mediu 9% benzina, motor 16 valve-DOCH, 140CP - 4x2, 4x4, 4x4-greu - Aer condiţionat - 4 Geamuri electrice - Alarma + Inchidere centralizată - Bull-Bar original, Oglinzi electrice încălzite - Servo direcţie - Servo frână - 4 Jante aliaj cu cauciucuri de vară - 4 Jante tablă cu cauciucuri de iarnă - Radio casetofon original - Tapiserie pluş, Cotieră originală
Autoturismul funcţionează IREPROSABIL!!! Accept orice fel de tesare (inclusiv off-road) PRET 4200 EURO - negociabil telefon 0756xxxxxx
-
TARNAVEAN DAN
-
- Mesaje: 2
- Membru din: 11 Iun 2011, 19:30
de chriss_hunter29 pe 12 Iun 2011, 22:04
minunat  cupleaza tractiunea integrala si urca spre rubrica vanzari-cumparari 
-
chriss_hunter29
- Veteran
-
- Mesaje: 792
- Membru din: 18 Noi 2008, 09:24
- Locaţie: bucuresti
de Alexu95 pe 25 Iun 2011, 15:31
Dupa mine una dintre cele mai bune masini de teren este suzuki vitara.Eu am aceasta masinuta de ceva timp si nu m-a facut niciodata de minune.Au fost locuri pe unde eu treceam lejer si altii cu patrol,land cruiser ramaneau impotmoliti sau suspendati din cauza greutatii sau a lungimii.Are arcuri elicoidale nu scutura ca cele pe foi,motor de 1,6 84cai,cu niste cauciucuri bune nu te face de minune. 
-
Alexu95
-
- Mesaje: 1
- Membru din: 25 Iun 2011, 15:11
- Locaţie: Tirgu Mures
-
de OVI762 pe 28 Iun 2011, 13:04
este in noi
-
OVI762
- Veteran
-
- Mesaje: 2524
- Membru din: 10 Noi 2009, 09:11
-
de yoghi pe 29 Iun 2011, 00:38
Suzuki , Daihatsu, Niva, Kia ....etc in aceeasi dimensiune sunt masini pt pasarari ! in portbagaj are loc doar trei rate si un fazan ......si poate doua gaste. ATAT! Hilux, Navara,4runer, terano si L200 si Land Roverul sunt masini de vanatoare pt cei mai sportivi si cu mare drag pt namol. Cara trei -patru mistreti dar sunt rigide si drumul lung pina in teren este incomod. Land Cruiser de 4,2l ; Discovery td5 sau RangeRover 8V sunt masini care merita atentia si respectul cuvenit! Confort- f spatioasa-nu conteaza lungimea sau starea drumului, bagaje cate vrei, si mistreti vreo 2-3 si ce este FFimportant nu ramai niciodata intepenit ......doar daca soferul e... berbec. Ps: eu am un 8V 
Benelli,Krico,Marlin,Deringer,Steyr,Kettner,Winchester,Merkel, Mauser,FN,Ruger,Liege,Sauer,S&W
-

yoghi
- Veteran
-
- Mesaje: 3857
- Membru din: 08 Noi 2006, 21:25
- Locaţie: Romania
de chriss_hunter29 pe 29 Iun 2011, 17:15
da taxa ...taxa cat este la 8v?:lol: 
-
chriss_hunter29
- Veteran
-
- Mesaje: 792
- Membru din: 18 Noi 2008, 09:24
- Locaţie: bucuresti
de cybelle pe 29 Iun 2011, 19:04
chriss_hunter29 scrie:da taxa ...taxa cat este la 8v?:lol: 
ai pierdut un 'mic' amanunt... la masina de 60-70 de mii.. nu te gandesti la '8v' taxa cine poate>> oase roade, cine nu..>>> nici carne macra !! respect
Vand carti de gramatica. E ieftine...
-

cybelle
- Veteran
-
- Mesaje: 1590
- Membru din: 24 Mar 2007, 16:05
- Locaţie: Magurele
-
de chriss_hunter29 pe 29 Iun 2011, 23:51
urat lucru din partea ta...!
-
chriss_hunter29
- Veteran
-
- Mesaje: 792
- Membru din: 18 Noi 2008, 09:24
- Locaţie: bucuresti
de chriss_hunter29 pe 30 Iun 2011, 00:05
cum draq mai dormi noaptea...?:
-
chriss_hunter29
- Veteran
-
- Mesaje: 792
- Membru din: 18 Noi 2008, 09:24
- Locaţie: bucuresti
de yoghi pe 30 Iun 2011, 01:59
chriss_hunter29 scrie:da taxa ...taxa cat este la 8v?:lol: 
Da e mare taxa, dar de 10 ani de cand o plimb pe camp, am ramas o singura data intepenit, (suspendat) cand am trecut peste o balta inghetata, gheata a cedat si masina s-a scufundat . Cand am deschis usa apa a intrat in interior. in rest n-are rival.
Benelli,Krico,Marlin,Deringer,Steyr,Kettner,Winchester,Merkel, Mauser,FN,Ruger,Liege,Sauer,S&W
-

yoghi
- Veteran
-
- Mesaje: 3857
- Membru din: 08 Noi 2006, 21:25
- Locaţie: Romania
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 31 vizitatori
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
|
|