Aici sigur ca nu vorbim de Hammer !



4x4 pentru vinatoareModeratori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP Am vazut pozele lui Razvan - cu Wrangler tunat cu 4 si 6 usi . Atentie ! Cu cit masina este mai lunga cu atita capacitatile ei de trecere sunt mai mici . Unghiul frontal de atac este mic , inaltimile abordate sunt mai mici . Cele mai bune 4x4 sunt cele cu 2 usi ( in gama lor )
Aici sigur ca nu vorbim de Hammer ! ![]() ![]() ![]()
Am nevoie de sfaturi !Salut !
Cine ma poate ajuta cu ceva sfaturi?(tehnice) Vreau sa transform un IMS -motor -roti -interior -si ce o mai fi nevoie! Exteriorul vreau sa-l pastrez pe cat se poate original . It's Not a Passion.
It's An Obsession.
Dupa ce m-am saturat sa-mi folosesc autoturismul pe post de 4x4 am inceput sa ma gandesc la achizitionarea unei masini de teren. Asa au trecut vreo doua luni in care am pendulat intre IMS, LADA NIVA si...pina la urma am discutat cu o veche cunostinta pe care am convins-o sa-mi vinda un NISSAN PATROL din 1987, modelul cu 2+1 usi, motorizare 3,3 TD. Masina nu arata rau insa am constatat ca nu ma voi plictisi in urmatoarele luni deoarece unele reparatii tot trebuie facute. Intrucat nu am avut experiente off-road cu masini similare poate imi va spune cineva daca alegerea a fost buna sau nu. De asemenea ar fi grozav daca cineva mi-ar putea imprumuta o carte tehnica care sa contina instructiunile de exploatare, service...in limba engleza. O voi copia repede si o trimit inapoi in cel mai scurt timp. Poate Val ma poate ajuta in vreun fel.
Biblia pentru 4x4 http://www.dtrn.ro/forum/
atentie razvy... pe forumul sunt unii dintre cei mai meseriasi baieti in materie de 4x4...
sa nu mai mentionam competitiile la care participa (si nu sunt numai interne)... a, site-ul lor ofera posibilitatea sa iti descarci harti in format electronic de navigatie ale diferitelor trasee off road realizate de baietii respectivi. ![]() ![]() -------------------------------------
Holland and Holland - pure art...
De ce atentie mav ? Or fi ei meseriasi dar nu sint mai tari in tufe decit noi ... daca le moare magaru in pustiu tot la meseriasi de pe forumul asta apeleaza...
Noi nu facem aici Paris / Dakar , speed sau performanta , nou ne trebuie ceva simplu care sa ne scoata din rahat daca mai are si loc de carat e si mai buna , baietii aia de care vorbesti tu fac parte dintr-o alta categorie . Crezi ca nu am vazut masini de tern ? Nici nu viseaza baietii aia in somn ce jucarii au astia aici , dar ....fac parte dintr-o categorie aparte . Ultima oară modificat de razvy pe 09 Ian 2006, 11:42, modificat 1 dată în total.
Hunt Safe
Dragul meu drag, diferentele sunt enorme intre noi si americani sau americanizati. Din toate punctele de vedere. Si de mentalitate, bineinteles. Mai ales.
Hai sa nu discutam despre chestiile astea, ca nu asta e subiectul.
O masina de teren aproape perfecta daca asta iti doresti . Avantaje : - motor bine calibrat , masina trage bine , nu gafaie - transmisie excelenta cu nenumarate variante de blocare si de distributie a cuplului intre punti . E greu sa ramai cu ea undeva - capacitate de trecere excelenta , mai ales la modelul scurt - caroserie din aluminiu - nu rugineste ( la modelele mai vechi ) - masina se incalzeste bine , are scaune c buna sustinere Dezavantaje : - usor instabila la viteze mari , motor zgomotos - spatiu interior meschin , cel putin pentru sofer - finisaj modest , dotari minimale in ceea ce priveste confortul - cost de achizitie ridicat ( platesti legenda - nu masina ) - consum mare in oras
Multumesc "UN VINATOR"-ule pentru site. Am postat si acolo anuntul si trag nadejde ca cineva ma va ajuta.
Cu placere uite aici citeva detalii http://www.epinions.com/auto_Make-1997_ ... y_~reviews http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/13960.shtml http://www.autos.com/autos/sport%20util ... 0/soft_top Hunt Safe
LAND ROVER DERFENDER SUPER MASINAPentru experinza mea , am avut toyota, pajeto , masina de teren pentru romania este defender in versione 90 o si 110.
Raport de trasmisione, motor , este numero 1 in tara !!!. Io am defer 110 la bucuresti, in teren nu exista masina mai mult neblocabile ce defender. Si puni un capsant eletric este inarestabil. Io am trat toate masine 4x4 din balt la fetesti ano trecut, pajero, toyota aro ect. pentru imagini de lucro de masina http://www.defendernet.it/Immagini/Gallery.htm
salutSalut Giani sau Silvio. Nu stiu care dintre voi sunteti.
Trecind peste primirea calduroasa de care ati avut parte pe forum din partea celorlalti membri eu va spun bun venit si va multumesc pentru calitatea bock-ului de 12 ga. cumparat de la voi.
Si masina mea preferata este Defender-ul insa nu de 110 ci de 90. Problema cea mare cu aceasta masina si in general cu cele noi este pretul acestora. Nu toti ne permitem masini care costa peste 20.000 de Euro. Si poate ca nici din punct de vedere economic nu este o solutie grozava atita timp cat folosesti respectiva masina doar 4000-5000 de km. pe an. Ar trebui sa am foarte multi bani ca sa iau hotararea de a cumpara o masina noua pe care sa o folosesc exclusiv pentru vanatoare.
Eu nu simt lipsa unui 4x4 pt ca merg la vanatoare pe jos!!!! La max 1 km de casa eu gasesc urme de mistret si de ce nu si pe el !!! Lasand gluma la o parte cred ca i un mare avantaj sa locuiesti la munte pt ca numa iesi din casa si poti zice ca esti in teren la vanatoare
![]() ![]()
Deşi eu imi scutur oasele cu un LJ80 mai tânăr puţin decât mine, de care probabil multi nu au auzit, cred că cel mai practic este jepul Wrangler. Am vrut să-l inpotmolesc pe unul dar nu am putut şi har domnului, m-am străduit!
N-ai luat-o inca? Intra aici, poate te hotarasti. ![]() http://video.google.com/videoplay?do...y ota&pr=goog
eu cred ca o masina pentru vanatoare nu trebuie sa aiba neaparat performante extraordinare off-road. pentru asta iti cumperi un atv. de ex., am un subaru forester 2.0 xt cutie automata de 177 cp cu care ajung repede de tot la "terenul de joaca" si care, la capitolul off-road are dezavantajul ca unghiurile de fuga si atac sunt necorespunzatoare pentru trecerea prin vaduri adanci si ii lipseste diferentialul blocabil manual dar are si avantajul unei tractiuni integrale permanente marca subaru (trei diferentiale autoblocante: cate unul pe fiecare punte si unul interaxial - asa am auzit, ca la mecanica sunt afon).
pentru mine, care umblu mult pentru vanatoare, are avantajul ca ma deplasez repede (chiar prea repede) si o pot baga si in teren accidentat (am lasat in urma pe teren accidentat land crusier, toyota, mitsubishi, aro...). a luat mult na-na de la mine, dar inca nu am schimbat nimic semnificativ la ea (are 90.000 km, din care aprox. 50.000 in teren semi-accidentat). in schimb, service-ul e de belea, ca si oamenii de la radacini auto (importatorul).
n-am copiat bine link-ul. Asta e: http://video.google.com/videoplay?docid ... ta&pr=goog are si sunet
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti Cine este conectatUtilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori |
Publicitate
|