Jurnal de vânătoare
|
|
Acum este 03 Oct 2025, 05:53
|
|
|
Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !
Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP
de Alin3006 pe 21 Noi 2011, 13:12
E bine ca " ai cu ce", mie mi-a luat cativa ani si vreo 15.000 euro dusi pe apa sambetei ( estimativ) ca sa ajung la concluzia actuala. Asa e omul, pana nu se arde nu sufla... Asta cu offroad-ul si concursurile e la modul urmator: cativa smecherasi cu service-uri specializate pe 4x4 organizeaza un concurs, sau o etapa. Tot ei fac si traseul, in asa fel incat macar 75% din concurenti sa ajunga in final la ei in service. Se inscriu cateva zeci de baieti " pasionati" . Isi fac masinile praf si constata ca le mai trebuie diverse gen: inca un troliu, proiectoare mai puternice, un Highlift, un teratrip...etc. E neverending story. Rezultat final: o groaza de bani se muta din buzunarul baietilor pasionati in cel al smecherasilor cu service. Mie mi-a ajuns si am constatat ca si motorul de 2,5 diesel te scoate din noroi in IMB - daca stii sa-l folosesti evident, daca esti prost poti sa ai si 600 CP, tot in canal sfarsesti. Si am mai constatat ca banii aia stau si mai bine in buzunarul meu. In final, am ajuns la vorba lui Confucius: " Inteleptul invata din greselile altuia. Prostul invata din greselile lui. Cel foarte prost nu invata nici din greselile altora nici din ale lui". Tot e bine ca nu m-am incadrat in a treia categorie, ci doar in a doua... 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de bowmadness pe 08 Feb 2012, 00:30
Nu sunt un specialist, doar un sofer din 1990 care a condus numai Dacii 8 bucati. Cea mai tare intamplare a fost undeva in muntii Fagaras cand testam o Navara din 2005 proaspat platita la greu. Am urcat ce am urcat, pana nu am mai urcat ca nu mai mergea, deh LSD pe puntea spate, nici blocat nici deblocat, un rahat. M-am oprit sa admir privelestea mirifica cu padurile defrisate si pamantul plecat la vale din aceasta cauza. Simteam numai noduri in stomac si o dorinta transcedentala de a ucide orice purtator de stampila care da liber la drujbe. BUUUN, deci Navara era gata, zapada, panta destul de mare, gume de iarna dar de strada. Zic, e ok! ca de aia ne-a dat D-zeu picioare! Ma dau jos sa pip o tigara. STUPOARE, se aude un motor inconfundabil de acum! in 3 min apare din munte, DIN SUS, ce credeti: o DACIE! Fara gume, fara incalzire dar cu un urs in portbagaj. Era paznicul si s-a albit cand m-a vazut. Cred ca uitase autorizatia acasa. Dupa multe incercari (inclusiv SUV-uri de cacat dar fabricate de firme de prestigiu) cred ca am gasit o varianta intermediara pana la un G-Klasse: un Pajero 3 (2005) cu motor de 2.5D cu filtru demotorina incalzit, ca n-are tata bani de impozite mai mari cadou pentru hoti. Credeti-ma e incredibil ce face cu gume AT si lanturi bune (ma refer la niste lanturi din otel nu din coada de lingurita) pe ele. Piese de schimb IEFTINE RAU (cam jumate din pretul de Logan, la injectoare cam de 10x ori mai ieftin). Ma gandesc ca la 8000euroi pret achizitie + vreo 3000euroi o tunare usoara (inaltare 5cm, jante dots din tabla, gume goodrich MT, scuturi cate incap, un troliu cu sufa din Dyneema si un blocant pe aer pentru puntea fata ca spatele are din fabrica) nu e tocmai rau ca sa nu atingi asfaltul iarna de la Bv la Sighisoara si sa ai caldura ca in sauna in masina! Pe asfalt super ok, sigura masina, viteza de croaziera 100km/h, chiar numai cu spatele cuplat nu are treaba pe carosabil cu zapada sau portiuni de gheata. Imi place mai ales ca nu are porcariile alea electronice care transfera cuplul de la o punte la alta dupa cum il taie electronii pe un calculator, de tip ESP, HILL DESCENT si alte titluri pompoase. Pe polei sau noroi e naspa cu astea ptr ca de fapt masina nu are aderenta pe nici una din punti si cuplul este transferat intr-una de pe o punte pe alta dand un profund sentiment de nesiguranta si cred ca nu e vorba numai de sentiment, se explica de ce atatea masini moderne sunt in sant iarna, chiar la viteze comfortabile pentru o Dacie din 1980. Asa ca mare grija: in Romania gasiti conditiile de la Dakar, vara in sud si din Novosibirsk, intre Valcea si Pitesti, iarna, nu va incredeti in denumiri pompoase ptr ca va garantez ca ajungeti in rapa in acest caz!
ALICE! Who the f... is Alice?
-

bowmadness
- Membru important
-
- Mesaje: 268
- Membru din: 10 Sep 2010, 14:59
- Locaţie: Romania
de Alin3006 pe 08 Feb 2012, 14:22
Perfect de acord, ESP, Hill Descend, etc  sunt si dupa parerea mea inventii pentru luat banii la fraieri, care mai mult incurca decat ajuta in majoritatea situatiilor. Pajero e o masina robusta, potenta si fiabila, pentru care am tot respectul. Cu Dacia...  mi-ai adus aminte de o istorie veche. Primul meu "gip" a fost un Opel Frontera Sport, rosu de te usturau ochii. O mizerie, care se strica saptamanal. Cum l-am luat - fuga in Delta cu el, pe undeva pe la Partizani. Noroi pana la genunchi, eu natafletzul cu gume de strada. La un moment dat ma tot chinuiam sa urc pe un dig- probabil norocul meu ca n-am reusit, ma mai duceam poate si direct in Dunare cu Opel cu tot  . Nici o sansa, ma invarteam pe loc ca titirezul. Pe cand eram mai scarbit si mai sictirit, apare o Dacia papuc, 4x4. Eu ranjeam dat jos din masina, gandindu-ma: sa vezi ce patineaza fraierul acum..." Fraierul" a trecut glont pe langa mine si "gip-ul" meu, a intrat pe dig fara probleme, de parca era tramvai pe sine si ...nu in ultimul rand, m-a facut tot una de noroi, din cap pana in picioare. E greu de descris ce am simtit atunci...  probabil daca aveam o canistra de benzina foarte la indemna( fara sa trag din rezervor, ca era deja complicat) dedeam foc la Frontera si dansam in jurul focului ca indienii. In doua luni am vandut masina - atunci am avut prima oferta decenta pe ea- si am pus capat unui sir lung de mizerii de genul stricat mereu si stat in service mai mult decat in trafic. Au trecut ceva ani de atunci, am condus multe masini in teren, bune si proaste, insa nici pana in ziua de azi nu am uitat cum m-a "umilit" Dacia aia atunci... 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de bowmadness pe 26 Feb 2012, 16:47
HAHAHA, chiar ca, Dacia poate multe, sau, mai bine zis a putut, ca e gata moral! N-am inteles niciodata cum poate face toate alea pe teren si sa mearga cu 120-140 pe asfalt, cred ca distributia greutatii pe roti si dimensiunile geometrice frizeaza perfectiunea, si cred ca asta face sau desface o masina si in ziua de azi! Pajero e ok, numai sa fie scurt, ala lung .... e prea lung  si se rastoarna usor, ca orice magaoaie inalta. Mi-am luat si softul original Mitsu pentru piese si de "citit" EPC-ul lui, nu ma mai las eu pe mana nimanui cu diagnoza. Valva EGR am astupat-o din prima, asa ca sa nu mai fie euro 2! E bun euro o ca raba, numa sa mearga! In rest cu "tuningul" perfect de acord! Au vrut sa-mi vanda un troliu de 5to cu 700EUR (si e din ala ieftinut), Doamneeeeee, are 40 kile cu tot cu cablu, asta inseamna 15 eur/kil (inlcusiv la sarma de tras care costa max 2 eur/kil) + rahaturile pe care tre sa le faci ca sa-l legi de masina, ii fu.. toata distributia greutatilor pe axa fata si te miri de ce sare ca o capra pe drum! Pret de rubicon nou! Cu 170 am luat unul portabil de 2 tone, tot chinezesc ca si ala de 700 dealtfel, daca ma impotmolesc mai tare, sun un tractor! La tuning mai pune un cric din ala de-l umfli de la esapament, ARB costa 250EUR, pe ebay e 35, ambele chinezesti. Il gauresti, poate mai greu pe ala ARB, dar intr-o cioata ca lumea sigur il gauresti oricum. Tuningul suprem: telefonul lu nea Vasile cu tractoru', care are tractiune dubla  . Imi cam falfiie ochii dupa un Rubicon, ce sa zic, nu e din cale afara de scump la 36000 nou, de putut sigur are limitele lui atata timp cat nu are picioare, nu stiu ce sa zic de "indigenizarea" europeana de la Fiat, insa!!!! Si nu stiu cata electronica din aia cu initiale are. Transmisia e aia americana (punti destul de tapene, DANA 44 parca) dar motorul e fiat 2.7 diesel! FIAT, aia e fabrica de masini? Mai vedem, lasam cumparatorii din 2007 incoace sa-si spuna parerile! In orice caz piesa a treia si mecanicii sunt problemele principale ale masinilor si nu ele in sine, cunoaste-le limitele (la amandoi) si totul e ok, dar asta vine dupa MUUUULLLLTE masini  . Mecanicul tre sa fie ca doctorul de familie numai ceva mai scump, 90% sunt crima pur si simplu, eu de acum stau langa masina pana o repara, cu schema desfasurata in mana, dar macar nu crap datorita "mestesugarilor" nostri, crap ca-s eu prost! Stima
ALICE! Who the f... is Alice?
-

bowmadness
- Membru important
-
- Mesaje: 268
- Membru din: 10 Sep 2010, 14:59
- Locaţie: Romania
de dragos13 pe 26 Feb 2012, 21:13
Nu stiu nimic despre motorizarea diesel de pe noul wrangler ( sahara sau rubicon ) , dar pot spune numai de bine despre 3,7 benzina . Super comportament pe coclauri un 4x4 de baza in anumite mici limite , pe asfalt mai bine te sui in alta masina ( rigid , greoi in reprize , spartan , in spate te poti imbolnavii de rinichi si spondiloza ) . Am avut si Pajero modelul nou 3,2 DID , o mare deceptie pe coclari si asfalt , pe la 7000 km mi-a sarit furtunul de la turbo ( prindere defectuasa , aveau campanie de rechemare dar nu publicau nimic te asteptau in service ca sa-l asigure ) , apoi la fiecare 25000 km trebuia sa schimb discurile de frana ( se ovalizau , material prost , ei spuneau ca constructorul recomanda spaniurea ) , la cosum era dezastru , pe 4x2 nu ieseam sub 15-16 vara ( cu plinul adica 80 litri faceai cam 520 km ) , iarna daca mai cuplai si ceva 4x4 si blocantul ,sarea de 21 l/100 . Am mai avut si un pajero model 90 , motor 2,5 diesel mai bun ca cel nou ( era modelul scurt ) nimic de reprosat avea vreo 300 de mii de km . Am mai avut o Toyota Hilux englezoaica de prin 92 motor 2,4 diesel , aceasta masina este tanc , dar ca si 4x4 e slabuta , are un LSD pe spate care-si face treaba cand vrea si nu are blocant , doar ceva reductor , iar la consum rupe 13-14 in oras iar pe camp sare de 16 ( era automata pentru comoditate ) . Oricum acum am un jeep din Iran o imitatie de wrangler cu motor de Mitsubishi 2000 , 16V cu carburator . Masina este la doctor pentru mici retusuri ( carburatorul varza , electromotor varza ) dar ca 4x4 e super marfa . O singura hiba : e cam prea scurta adica in spate nu prea ai loc . Masina cred ca e Mahindra asa scrie pe volan ca in talon nu prea pot descifra . Am mai avut si un Land Rover Vogue care pe sosea era rege iar in teren mi se rupea sufletul dar se descurca in limite decente ( avea toate sistemele pomenite inclusiv acel Hiil care e un dezastru ) . Daca ar fi sa iau ce mi-asi dorii ar fi tot o Toyota dar modelul HDJ 80 4,2 TD fara sa-i mai fac nimic , foarte adevarat ca si un G m-ar coafa dar sunt prea scumpe fata de Toyota .
-
dragos13
- Membru activ
-
- Mesaje: 102
- Membru din: 20 Iul 2010, 07:48
de Dragan pe 29 Feb 2012, 22:44
O alta varianta ar fi Daihatsu feroza.Nu prea folosita in RO.Multe asemanari cu Suzuki,parca ceva mai "aratoasa",poate fi o optiune pentru a depasi obstacole in limitele unui motor de 1600.Din cate stiu problemele mai frecvente apar la piesele de rezerva,putin mai scumpe ,decat la suzuki,si mai greu de gasit.
-
Dragan
- Membru important
-
- Mesaje: 295
- Membru din: 20 Dec 2009, 21:55
de Alin3006 pe 02 Mar 2012, 08:49
Hmmm, era sa-mi iau odata un Wrangler cu carburator. Nu mai stiu din ce an era, dar vechi al naibii. M-am dus sa-l vad, (pe atunci nu stiam chiar nimic despre masini) impreuna cu un amic mai priceput. Masina era nepornita de ceva vreme, si proprietarul a venit cu un bidon de benzina de 2l, ca in rezervor nu mai avea nimic. A turnat benzina direct in carburator, a pornit - dupa ceva haraiala harabaua....sugea carburatorul ala benzina de ziceai c-o toarna pe plaja, in nisip.  Cei doi litri " s-au dus" pana sa ne dezmeticim ce si cum. Alte doua chestii tari la masina respectiva: - capota nu avea nici un fel de modalitate de a se incuia, asa ca daca nu improvizai tu ceva te puteai trezi fara baterie in orice dimineata din viata ta; e valabil am inteles si la modele noi - becurile erau dintr-o bucata cu farul. Se ardea becul, nu schimbai becul ci farul cu totul.... 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de dragos13 pe 02 Mar 2012, 13:56
Alin3006 scrie:Hmmm, era sa-mi iau odata un Wrangler cu carburator. Nu mai stiu din ce an era, dar vechi al naibii. M-am dus sa-l vad, (pe atunci nu stiam chiar nimic despre masini) impreuna cu un amic mai priceput. Masina era nepornita de ceva vreme, si proprietarul a venit cu un bidon de benzina de 2l, ca in rezervor nu mai avea nimic. A turnat benzina direct in carburator, a pornit - dupa ceva haraiala harabaua....sugea carburatorul ala benzina de ziceai c-o toarna pe plaja, in nisip.  Cei doi litri " s-au dus" pana sa ne dezmeticim ce si cum. Alte doua chestii tari la masina respectiva: - capota nu avea nici un fel de modalitate de a se incuia, asa ca daca nu improvizai tu ceva te puteai trezi fara baterie in orice dimineata din viata ta; e valabil am inteles si la modele noi - becurile erau dintr-o bucata cu farul. Se ardea becul, nu schimbai becul ci farul cu totul.... 
-
dragos13
- Membru activ
-
- Mesaje: 102
- Membru din: 20 Iul 2010, 07:48
de dragos13 pe 02 Mar 2012, 14:17
M-am incurcat un pic in butoane ( de , nu sunt maestru ca Borcica ) , smecheria asta iraniana Mahindra nu consuma foarte mult avand un motor de Mitsubishi 2000-16v , cam 10-12 , am reusit sa repar electromotorul si carburatorul .E adevarat capota nu se poate asigura are doar cele doua cleme laterale la fel ca si modelul nou , dar la nevoie se poate improviza ceva . Oricum in teren merge brici cred ca saptamana viitoare este gata .
-
dragos13
- Membru activ
-
- Mesaje: 102
- Membru din: 20 Iul 2010, 07:48
de DICK pe 16 Mar 2012, 20:10
vad ca toate lumea vb de toate felurile de masini 4x4 dar nimeni nu a mentionat de suzuki samurai .mie mi se pare una dintre cele mai bune masini de teren .si credetima am fost cu toate tipurile pe deal dar samuraiul e rege.este usoara ca masina si ingusta si trece pe unde nici un mitsubishi sau toiota ,defender ce vreti voi nu trece.poate lada niva si aro 10
-
DICK
-
- Mesaje: 15
- Membru din: 18 Mai 2011, 18:10
de grigguti pe 17 Mar 2012, 00:55
Echipata cu simex-uri faci orice traseu. Minusuri: - motor mic si in rampa lunga si grava se simte, - motor mic si nu descarca repede cauciucurile, - foi de arc care iti muta rinichii - stramta rau la interior - rapoarte stoc mici - portbagaj mic, bagi un caine si gata spatiul - consum nejustificat fata de motor
Plusuri: - scurta, treci repede - ingusta, te strecori - risc scazut de a ramane suspendat - unghi de atac bun si spate scurt Concluzii personale: 1. merita pr offroad usor si mediu fara extrem 2. vanatoare la vanat mic 3. cu un motor de 2200 benzina, rapoarte 455 si incaltata cu 33-uri sau chiar 35-uri e minune.
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de gherman pe 17 Iun 2012, 14:46
Topicul e cam vechi si nu vreau sa-l "dezgrop", dar tocmai ce am fost la Chilia, pe acel drum de 65 km de la Tulcea. Cu plecare din Cluj Napoca. Cu doua masini: Toyota Hilux, an fabricatie 2008 si VW Amarox, cumparat in Ianuarie, modelul Trendline 163 CP, diferential blocabil. Pe sosea Hiluxul nu i-a rezistat. Se merge lejer cu 150 km/ora, nici nu se simt, la un consum mediu de 7,8. Offroad, pe drumul paralel celui pietruit, initial pe dig, apoi pe acela care merge prin lanurile de culturi, deseori inundat, cu baltoace de noroi si inclinatii care-mi dadeau frisoane = comportament cel putin la fel de bun cu Hiluxul, daca nu chiar mai bun. Tractiune mare, cuplu superior Hiluxului, multe optiuni la tractiune, in afara de tractiune spate, apoi 4 x 4, apoi 4 x 4 ST, apoi blocare diferential si inca vreo 2 optiuni din butoanele din dreapta schimbatorului, care inca nu le-am incercat  ...atat cat ma pricep eu la masini. Nu vorbesc de confortul interior. La Chilia am avut ocazia sa vad cele 8 Iveco Massif din dotarea politiei vamii. Superbe. Ne-am intalnit si cu cele 4 bucati de la Periprava, in apropierea padurii Letea...deplasare offroad fara probleme, dar motor urias, consum pe masura. Dar, oricare ar fi masina, fara cauciucuri adecvate....
Traim in Romania si asta ne consuma extrem de mult timp...
-
gherman
- Membru activ
-
- Mesaje: 72
- Membru din: 18 Iul 2006, 15:27
- Locaţie: cluj napoca
-
de vali.uzunu pe 29 Iun 2012, 14:16
Dar un Aro/Ims ce parere aveti?  ..zic si eu..nu e prea scump...si mi se pare cel mai bun 4x4..cu cateva modificari nu ai treaba! 
-
vali.uzunu
-
- Mesaje: 1
- Membru din: 29 Iun 2012, 14:02
de Alin3006 pe 29 Iun 2012, 14:28
vali.uzunu scrie:Dar un Aro/Ims ce parere aveti?  ..zic si eu..nu e prea scump...si mi se pare cel mai bun 4x4..cu cateva modificari nu ai treaba! 
Legat de Aro, aveau soferii de Aro o vorba pe vremea lui Ceausescu: " Asta-i Aro, nu-i cacat, numai trebuie reparat!" IMS-ul, corect, alta mancare de peste. Numai ca daca ai de facut 100-200 km pana in locul de vanatoare cu el, mai bine te lasi pagubas. Daca il tii chiar pe fond sau in vecini, merita.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Alin3006 pe 29 Iun 2012, 14:37
Legat de Amarok versus Toyota...de ce nu compari un Amarok din ala Tendinte sau cum ii spui tu cu modelul din 2012 de Hilux, cel cu motor de 3l si cutie hidramata? Ar fi mai relevanta comparatia...
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de grigguti pe 29 Iun 2012, 19:05
Alin3006 scrie:Legat de Amarok versus Toyota...de ce nu compari un Amarok din ala Tendinte sau cum ii spui tu cu modelul din 2012 de Hilux, cel cu motor de 3l si cutie hidramata? Ar fi mai relevanta comparatia...
Buna ideea, insa am si eu o dilema ... e Tentinte sau Te-nDinte?!
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de Ghinda pe 01 Iul 2012, 08:06
Tot Subaru sau Aro 10 este baza.
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de grigguti pe 01 Iul 2012, 17:08
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de Ghinda pe 03 Iul 2012, 14:39
Prietene vorbim de mers la vanatoare. La off roade sunt forumuri specializate! 
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 03 Iul 2012, 14:58
Ghinda scrie:Prietene vorbim de mers la vanatoare. La off roade sunt forumuri specializate! 
Ba eu cred ca nu se refera la offroad ci la acrobatii aviatice, ceva de genul : http://aero-gp.com/
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de grigguti pe 03 Iul 2012, 16:41
de ce domnilor? bag repede doi-trei gonaci pe bancheta din spate, inca doi in portbagaj pe locurile suplimentare si dau o fuga pana locul noii batai, ca sa ii asez pe pozitii, intre timp cu putin noroc ii si "inmultesc" ca sa fie goana mai deasa. apoi la fel de repede ma intorc la stand. merge? 
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de grigguti pe 03 Iul 2012, 16:55
Ghinda scrie:Prietene vorbim de mers la vanatoare. La off roade sunt forumuri specializate! 
off roade - off roade, dar asta iarna tractam nive si L200 scapate prin santuri la vanatoare de meseriasi cu gume de strada. ma rog, nu vreau sa ma contrazic, dar cu subaru ramai repede pe burta pe un teren ... sa zicem buzau. tot pe acolo cu aro, la un moment dat, daca nu ai un blocant macar de 50% pe spate (nu vorbesc de LSD) o iei cu calu' la sufa. Nu mai vorbesc ca daca vrei si tu un simex pe vreuna din masinile astea sau macar un KM2 ... trebuie schimbate rapoarte, planetare si alte acarete. deci ... incet, incet ajungem la off road si atentie ca masina mea nu este de extrem, ci doar un open amarat si expeditii, dar recunosc ca face RR.
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de Ghinda pe 04 Iul 2012, 07:38
Asa o fi. Raman la parerea mea. SUBARU si sau ARO 10.
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 04 Iul 2012, 14:03
Grigule, tu cred ca erai la un fazan " la sarite" acolo... 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Alin3006 pe 04 Iul 2012, 14:05
Ghinda scrie:Asa o fi. Raman la parerea mea. SUBARU si sau ARO 10.
Vorba maica-mi, ai idei putine da fixe! Cu Subaru mai treaca mearga, e joasa rau, insa functie de teren iti poti " face treaba cu ea" admirabil. Legat de Aro...vezi mai sus. Cred ca daca ai cunostiinte solide de mecanica auto, o trusa completa de scule, timp si nervi fara limita...ca si buget de altfel, e ok si Aro10.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de grigguti pe 04 Iul 2012, 15:09
Alin3006 scrie:Grigule, tu cred ca erai la un fazan " la sarite" acolo... 
ma pregateam pt sezonul de gasca prin aprofundarea unei noi tehnici de apropiere fata de stol  )
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de grigguti pe 04 Iul 2012, 15:30
Alin3006 scrie:Ghinda scrie:Asa o fi. Raman la parerea mea. SUBARU si sau ARO 10.
Vorba maica-mi, ai idei putine da fixe! Cu Subaru mai treaca mearga, e joasa rau, insa functie de teren iti poti " face treaba cu ea" admirabil. Legat de Aro...vezi mai sus. Cred ca daca ai cunostiinte solide de mecanica auto, o trusa completa de scule, timp si nervi fara limita...ca si buget de altfel, e ok si Aro10.
subaru ar fi asa cum spui, ceva de capul lui, dar ramai cu ea pe burta imediat. in plus nu poti pune cauciucuri pe ea decat cu modificari "grave" Aro ... tine mult ... si prost. s-a mai dus unul pana in Siberia la Magadan cu un Aro 323 (vezi "bilet de lup") si in fiecare dimineata injura de au invatat si rusii "limbajul colorat". dar ce-i drept, a ajuns. insa numai pe sosele si drumuri batatorite, fara iesiri in teren si cu Toyota LC in fata (dotata cu sufa corespunzatoare) concluzia mea: la banii de aro, iei o vitara si termini balciul. la banii de subaru, iei un patrol si te faci off roader. la banii de amandoua, iti iei Musso, il modifici cu trebuie si pleci unde, pe unde si cum vrei tu 
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de gherman pe 04 Iul 2012, 22:34
Alin3006 scrie:Legat de Amarok versus Toyota...de ce nu compari un Amarok din ala Tendinte sau cum ii spui tu cu modelul din 2012 de Hilux, cel cu motor de 3l si cutie hidramata? Ar fi mai relevanta comparatia...
Ca sa raspund...nu am vrut sa demonstrez superioritatea Amarokului fata de Hilux. Am vrut sa arat constatarile mele dupa ce am avut ocazia sa conduc ambele masini: Hiluxul vreo 2 ani, iar Amarokul de 6 luni incoace. Apropo...ptr pseudo-"neavizati"...se produce in 3 game: Basicline, Trendline si Highline. Sunt sigur ca, in ciuda apropo-urilor, se stie cu precizie ce inseamna. Revenind...nu pot compara un model din 2010 cu unul din 2012...asa ca l-am comparat cu Hilux, model 2008 facelift. Care mecanic vorbind e identic cu modelul din 2010...si chiar cu cel din 2012, de 2.5. Pentru ca, din nou...nu mi se pare in regula sa compari un motor de 2 litri cu unul de 3 litri, chit ca e o diferenta de doar 8 CP...normal, compari cel de 2 cu cel de 2.5....unde 2-ul bate cu siguranta: 163 fata de 144. Bate si momentul motor: 400 fata de 343...despre optiunile de transmisie chiar nu vreau sa comentez ca nu ma pricep. Si in incheiere, repet: am vrut sa compar, nu sa demonstrez ceva. Poate unii vor sa-si cumpere masina si chiar au nevoie de comparatii....pe sosea Amarok e superior Hilux 2.5. Offroad, asa, de mers la vanatoare si pescuit, se comporta identic. Ramana de vazut care va fi fiabilitatea in timp a Amarokului. Ptr ca fiabilitatea mecanica a Hiluxului este deja demonstrata cu prisosinta...cu toate acestea, despre fiabilitatea electrica...e jalnica. Poate ca nu mi s-au infundat niciodata injectoarele la Hilux, dar bordul de vreo 2 ani e tot ne-iluminat, in ciuda nenumaratelor interventii. Instalatia de climatizare, asisderea...sparta...da, da, la Toyota...fiecare intelege ce vrea din postul meu, dar e DOAR comparativ, nu "fan"-istic! Salutari si la masini mai tari !
Traim in Romania si asta ne consuma extrem de mult timp...
-
gherman
- Membru activ
-
- Mesaje: 72
- Membru din: 18 Iul 2006, 15:27
- Locaţie: cluj napoca
-
de Ghinda pe 05 Iul 2012, 08:23
Reiterez: Subaru si Aro 10.
Pe burta ramai si cu un tanc daca nu te taie capul. Iar Subarica al meu are garda cat Mussoul tau. Alte probleme? Si Aro 10 fost al meu nu a avut nevoie, niciodata de trusa de scule, decat la reviziile normale pe la service. Alte probleme?
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
|
|