Jurnal de vânătoare
|
|
Acum este 03 Oct 2025, 18:59
|
|
|
Membrii nostri sunt rugati sa-si posteze aici experientele legate de pasiunile lor extra vanatoare , legate strict de ceea ce inseamna MOTOARE !
Moderatori: Alin3006, mialxx, popaliviu, the_mav, RazvanGTC, GTC Auto SHOP
de Adrian S pe 25 Iul 2012, 13:47
grigguti scrie: Dai banii pe o autorizatie, sau castigi o tombola  si apoi fie te alegi cu doua bucati de oase atarnate pe perete care se prafuiesc degeaba, fie "ramai cu ea in mana" si cu banii dati pe plimbari in natura totul zic eu ca este masura ...
Ba da al dracu esti, nu uiti si nu ierti!! 
-
Adrian S
- Veteran
-
- Mesaje: 1210
- Membru din: 02 Aug 2007, 10:08
- Locaţie: Bucuresti
de grigguti pe 25 Iul 2012, 20:22
Adrian S scrie:grigguti scrie: Dai banii pe o autorizatie, sau castigi o tombola  si apoi fie te alegi cu doua bucati de oase atarnate pe perete care se prafuiesc degeaba, fie "ramai cu ea in mana" si cu banii dati pe plimbari in natura totul zic eu ca este masura ...
Ba da al dracu esti, nu uiti si nu ierti!! 
Sunt "S"-le ca niciodata nu mi-au placut oamenii ce vorbesc pe la spate si cei ce nu au sange in veioza. In plus daca mai esti si barbat, in mod normal ar trebui sa ai coaie si sa ai simtul raspunderii, daca doar arunci vorbe in vant si faci pe interesantul, nu esti cu nimic mai bun decat un pres de sters pantofii.
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de soimu` pe 12 Oct 2012, 06:46
am citit si eu de la pagina 16 a topicului si vad ca sunt doar cateva persoane care "vorbesc" si multe care "asculta" am avut dealungul timpui mai multe 4x4 de nevoie, nu pentru ca sa ma afisez la mol cu ele primul a fost un aro 10 modificat cu motor de vw 1,6 diesel l-am luat fara 4x4 cu 800 euro si am incercat sa fac din el masina de teren prima data cand am incercat sa ajung la casa de la tara, am ramas intepenit pentru ca nu reuseam sa urc o panta cu frunze am inceput modificari, am pus transmisie fata, a mers bine imi aduc aminte de o tura printr-o padure cu sleauri mari unde, eu mergeam in fata si nu am ramas nici o data, desi eram doar cu tractiune spate (sa desfacut gruul fata din prinderi ) iar patrolul Y61 4x4 si cu blocant spate, tot ramanea si trebuia sa se traga cu troliul cel mai bine a mers masinuta aia, dupa ce am pus pe ea roti de tractoras de fata 650/16 inguste, foarte inalte si cu aderenta ultramaxima pe noroi, mergea pe oriunde ...pana se strica ceva de aceea am renuntat la ea in 3 ani cat am avut-o, saptamanal aveam de lucru la ea si o gramada de bani intrau fara sa se vada, asa ca 3 ani mai tarziu si aporoape 3000 euro banti in ea...am vandut-o cu 800 euro, dar acum maisna mergea bine, avea 4x4, roti de strada si roti de teren ("tractoare"), avea o gramada de imbunatatiri si bine ca am dat-o ca mai puneam si un trolu si blocant spate cele mai mari probleme la model, alinierea parghiilor de directie si supravirarea necontrolata a rotii dreapta fata PROBLEMA DE PROIECTARE REMEDIATA LA MODELELE ULTERIOARE revin cu alte experiente
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de grigguti pe 12 Oct 2012, 10:06
Bune "tractoarele" http://www.google.com/imgres?hl=ro&sa=X ... s:20,i:218insa este bine de stiut ca sunt f bune pe drum drept si urcus, daca ai inclinari laterale sunt deficitare, alunecarea fiind aproape inevitabila. Nu ai vrea sa cazi in vreo rapa pe la Buzau ... Mai sigure din punctul asta de vedere sunt simexurile http://www.google.com/imgres?hl=ro&biw= ... 2,s:0,i:70ele facand fata cu succes pe ambele tipuri de drum, inclusiv noroaie "grave". De asemenea, la fel de bune si cu dedicatie noroaie, Super Swamp-uri http://www.google.com/imgres?hl=ro&sa=X ... 6,s:0,i:87Swamp Booger http://www.google.com/imgres?hl=ro&sa=X ... ech/AT-MT-La oricare dintre ele insa esti dezavantajat pe sosea cu zapada, gheata.
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de soimu` pe 12 Oct 2012, 12:52
si cum era vorba unui veteran in offroad "cand o sa are tractoarele pe camp cu simex, schimb si eu tractoarele mele"... de aceea sunt si interzise in competitii sunt probleme cu "lateralele" dar se imbunatateste treaba daca se fac crestaturi oblice pe crampoane...daca ai vreme de asa ceva... pentru o masina de teren SI DOAR TEREN, tractoarele sunt probabil cea mai buna alegere, atat pentru grip cat si pentru preturile modice, plus ca au o consistenta a cauciucului foarte buna pentru teren
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de Alin3006 pe 12 Oct 2012, 17:55
[insa este bine de stiut ca sunt f bune pe drum drept si urcus, daca ai inclinari laterale sunt deficitare, alunecarea fiind aproape inevitabila. Nu ai vrea sa cazi in vreo rapa pe la Buzau ... Mai sigure din punctul asta de vedere sunt simexurile http://www.google.com/imgres?hl=ro&biw= ... 2,s:0,i:70Eu doar ce am incaltat hilux-ul cu asa ceva si mi-a placut grozav cum se comporta in teren. Pe sosea insa, am crezut ca mi-a montat cineva o elice si decolez, imediat ce am depasit 50 km/ ora. Mai e un aspect: trebuie mers catinel pe sosea, fara viteza mare si schimbari bruste de directie, ca risti sa te dai cu p....zda in sus. Problema e ca, orice roti ai avea, exista un macar un moment in care nu sunt potrivite nevoilor tale. Ca vanator ai alte nevoi decat ca practicant de offroad: in primul caz e un mod de a ajunge undeva, in al doilea caz scopul in sine. Inca ceva, multi dintre vanatori folosesc masina si zi de zi si in teren la vanatoare, in acest caz orice profil descris mai sus fiind al dracu de incomod, mai ales daca ai mult de mers pe sosea. Pana recent am tot folosit MT-uri de la BF Goodrich, care sunt un compromis bunicel. Cu toatre astea la Valcea m-a salvat de la o tucahara peste cap doar experienta si prezenta de spirit, pentru ca MT-urile mele s-au incarcat cu glod din ala lipicios de padure si m-am dus sanie. Asa ca ...e greu de spus care sunt mai bune. In teren as merge pe Simex, Boogerele doar muta noroiul dintr-o parte in alta si tractoarele nu ajuta pe inclinatie laterala, cum s-a spus mai sus, in plus daca nu ai probleme cu coloana....o sa ai! 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de soimu` pe 12 Oct 2012, 18:56
dragilor, imi permit sa va dau solutia salvatoare si perfecta pentru cei mai multi dintre vanatori asta include 2 dotari 1. o pereche de AT, preferabil BFGoodrich , care sunt un profil desebit de reusit, se descurca absolut superb pe sosea si in zapada, nisip si noroi usor (pe sosea chiar dau un consum redus bine fata de MT) 2. doua perechi de lanturi PREFERABIL FORESTIERE, sau macar de camioneta heavy duty, care, pe noroi mare si pe zapada fac minuni ...net peste simex si tractoare va spun din proprie experienta te murdaresti putin cand le pui si le iei, dar MERITA
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de grigguti pe 12 Oct 2012, 19:46
Alin3006 scrie:Eu doar ce am incaltat hilux-ul cu asa ceva si mi-a placut grozav cum se comporta in teren. Pe sosea insa, am crezut ca mi-a montat cineva o elice si decolez, imediat ce am depasit 50 km/ ora. In teren as merge pe Simex, Boogerele doar muta noroiul dintr-o parte in alta si tractoarele nu ajuta pe inclinatie laterala, cum s-a spus mai sus, in plus daca nu ai probleme cu coloana....o sa ai! 
Eu am masina incaltata cu KM1, KM2 mi s-a parut ca descarca cam greu. Le folosesc pentru trasee pana la mediu indiferent de anotimp si de asemenea pe Rally Raid. Astea imi permit sa alerg si cu 130 de camp. Conditie obligatorie, sa desumflu rotile pana la 1,5-1,3 bari in teren si 2,5-2,7 pe sosea, drum de tara, etc. Pentru noroaie mai mari, tot pana la mediu, extrem nu servesc ca am masina prea mare, folosesc Silverstone Xtreme http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... EwAg&dur=1pe astea din urma cat mai putin asfalt ca se tocesc f repede, dar in teren sunt suficient de bune. Se catara si agata cum trebuie, nu am probleme de alunecat sau incarcat (aici bine inteles ca ajuta si motorul f mult). Ca viteza nu pot depasi 80-90 Km ca pendulez imediat. AT-urile mi se par glume, chiar si cu lanturi. Noroiul de Insula e dat dracului si daca vrei sa nu ai probleme, musai troliu si ancora, in rest poti sa ai si mama cauciucului si bunicul lanturilor.
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de soimu` pe 12 Oct 2012, 22:43
am zis si eu parerea mea, din experienta mea, nu e neeaparat nevoie sa fie tot de acord cu ea unii au unele pareri, altii altele am avut si incercat o gramada de cauciucuri si configuratii, stiu cum sunt km2, am luat noi de cum au aparut si le-am dat la jumate de pret dupa 2 luni am si acum km1 si sunt multmit dar cand privesc inapoi si incerc sa formulez o concluzie pentru un sfat opm, din experienta proprie, spun o pereche de at bune, sunt suficiente pentru un vanatr care circula cu masina respectva, nu doar pentru teren. cred ca din luna marte am folosit 4x4 de la masina de maxim 10 ori, pentru ca este uscaciune si nu am avut nevoie, chiar daca am mers offroad daca ai nevoie de ceva extra ocazional, doua perechi de lanturi sunt MULT peste un set de gume de extrem, si o spun cu toata convingerea ca mai ai nevoie de troliu fata, ancora de pamant, rollcage, troliu spate, trifor pentru laterale, etc...astea sunt alte discutii cand am pus peste AT lanturile forestiere, pe noroi amestecat cu zapada si in zona lutoasa, am urcat 2 km de drum de exploatare fara sa imi murdaresc masina (nu ai nevoie de turatie sa descarci... descarca singur), si cand aveam nevoie sa ies de pe sleau... luam volan si iesea fara sa se poticneasca, iar asta in urcare pe mocirla nu spun ca este ideal pe teren sa te tot dai jos sa pui si sa iei lanturi , pe masina folosita exclusiv pentru teren am tractoare dar pentru masina cu care merg spre teren si apoi intru in teren, o pereche de AT sunt suficiente 90% din an, iar pentru cand e rau, am la mine 2 seturi de lanturi forestiere, cu care mergi ...cat te tine transmisia, ca numai aia mai poate ceda
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de Alin3006 pe 23 Oct 2012, 21:27
Si eu m-am tot gandit la varianta AT + lanturi, insa sunt lenes si comod si mi-ar fi al naibii de lene sa pun si sa scot lanturile. Insa nu am exclus aceasta varianta, pentru viitor.
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de Ghinda pe 24 Oct 2012, 08:44
Geaba AT, Simex, lanturi, Tractor si ce o mai fi, daca nu aveti Subaru! 
Nu te certa niciodata cu un prost. S-ar putea cei din jur sa nu vada diferenta...
-
Ghinda
- Veteran
-
- Mesaje: 7938
- Membru din: 14 Dec 2006, 22:35
- Locaţie: Bucuresti
de Alin3006 pe 24 Oct 2012, 16:01
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de tehărău pe 24 Oct 2012, 20:04
Soimule, da de unde ai luat lanţurile? Ştii pe undeva preţuri rezon pentru cauciucuri mari? Eu am aceiaşi opinie cum că trebuie să fie în maşină, da astă iarnă erau nişte scoruri de parcă dădeau lanţul cu roata şi cu planetară cu tot ...
-
tehărău
- Veteran
-
- Mesaje: 3508
- Membru din: 16 Mai 2009, 19:24
de soimu` pe 25 Oct 2012, 06:16
tehărău scrie:Soimule, da de unde ai luat lanţurile? Ştii pe undeva preţuri rezon pentru cauciucuri mari? Eu am aceiaşi opinie cum că trebuie să fie în maşină, da astă iarnă erau nişte scoruri de parcă dădeau lanţul cu roata şi cu planetară cu tot ...
eu le-am luat din SUA pe ale mele drept este ca nu au fost eftine, dar sunt pe 2 vieti, avand o veriga groasa si mare si neavand nici un punct slab pe 2 setrui de lanturi cu tot cu transport am dat aproape 1000 dolari a fost de cativa ani, dar am sa incerc sa gasesc firma si modelul oricum, de lantuurile RUD nu am avut posibilitatea sa ma apropii, cand auzeam pretrurile faceam comotie oricum, acestea sunt lanturile, tip scarita si cu 4 chei tip semiluna pentru strangere daca trec pe l agaraj ma uit pe saculeti, sper sa fie trecuta firma pe ele http://www.youtube.com/watch?v=DQ9iRjyG ... ure=relmfu
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de paungeorgica pe 25 Oct 2012, 08:25
soimu` scrie:ca mai ai nevoie de troliu fata, ancora de pamant, rollcage, troliu spate, trifor pentru laterale, etc...astea sunt alte discutii dar am sa incerc sa gasesc firma si modelul
Ce fac lanturile ne-am convins dar acum vrem sa stim si de unde putem sa cumparam asa ceva. Apropo, dar acea ancora de pamant cum arata? Dar daca faci din niste lanturi normale ceva de genul ca in filmulete merge, ca sa nu mai dai 1000 de dolari?
Merkel KR1; Beretta Perennia lll; Baikal IZH 18
-
paungeorgica
- Veteran
-
- Mesaje: 635
- Membru din: 04 Aug 2009, 16:51
- Locaţie: Focsani
-
de Alin3006 pe 01 Noi 2012, 11:45
Dar daca faci din niste lanturi normale ceva de genul ca in filmulete merge, ca sa nu mai dai 1000 de dolari?[/quote] Daca nu ai ce face acasa si vrei sa strici si masina, poti sa incerci!  Tu cerzi ca esti primul caruia i-o fi venit ideea sa nu mai dea sute de euro pe lanturi si sa se joace de-a minitehnicus?!! 
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de soimu` pe 01 Noi 2012, 13:33
lanturile care se gasesc in comert sunt facute intr-un fel cele folosite la masini sunt de alt fel, sunt pentru rezistenta la tractiune celealt este facut din fier moale, astea sunt din otel exista pe forumul de 4x4 cineva care aduce lanturi facute in ungaria, la preturi foarte bune tipul de lant folosit de mine este "tip scarita " cele pentru dimensiune de caucicuri normale sunt mai ieftine ancora de pamant nu ai nevoie eu am una si niciodata nu am carat-o dupa mine exista o tehnica de a ingropa roata de rezerva intr-un fel anume si poti sa te legi de ea sa te tragi putin...daca chiar nu ai de ce sa te legi, dar nu prea se intampla des si... preferabil sa fie inca o masina cu tine daca e grava treaba sapa de pamant e o chestie faina si buna pentru concursuri de extrem, foarte folosita in spania si italia , la noi 70% din concurentii care participa la extrem NU au si NU cara cu ei asa ceva... si ei chiar sunt cei care ajung in situatii... HUH, nu iti vine sa crezi ce situatii. parerea mea
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de grigguti pe 01 Noi 2012, 15:11
duminica as fi dat oricat sa am o ancora de pamant cu mine. aveam rotile franate, eram in drive si totusi alunecam inapoi ... iar la 5-6 metri in spatele meu, ce sa vezi ... o cadere de vre 4 metri ... in fata nu aveam nici un copac sau macar vreo piatra de care sa ma leg, iar spatiu pentru alta masina ioc.
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de soimu` pe 01 Noi 2012, 15:22
cu sapa de pamant nu e deloc simplu sunt mai multe feluri, eu am model ARB am vazut in situatie concreta utlizat si un al model mult mai usor si mai mic, (la o trupa de belgieni), dar, oricum ar fi, ai ceva de munca sa o pui cine are un porbagaj sus, pe el se pot pune si fixa definitiv o serie de accesorii, gen hi-lift, cazma cu coada lunga, sapade pamant, dar uite, eu acum vreau sa renunt la porbagajul de sus, pentru ca suspectez un consum marit cu 1% datorita lui... pentru un hilift si o cazma, care sper sa le pot reloca nu am folosit niciodata sapa de pamant, si singura data cand am avut nevoie...era acasa si nu cred ca ma salva oricum (treaba era prea "moale" ) caut poze, daca gasesc revin parerea mea, pentru vanatoare, o sapa de pamant e mult prea mult
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de Alin3006 pe 01 Noi 2012, 15:51
Si eu cred ca discutia e de amorul artei, probabil mai potrivita pe forum de 4x4. Stiu pe cineva care a avut o traznaie din asta de ancora si a mers cu ea in Insula Mare; acolo chiar e un noroi dat dracu si sunt zone unde n-ai de ce sa te legi. Ideea e ca tot cauciucul te scoate din c....t. Cetateanul de care vorbesc s-a impotmolit odata si a folosit ancora; apoi a sapta de l-au gasit dracii ca sa o recupereze, ca intrase in pamant de ziceai ca a fost lansata de pe luna. A treia oara n-a mai sapat dupa ea, a lasat-o pur si simplu acolo. E drept, omul era mai prost decat media fara nici un dubiu, insa a patit toata treaba cu pricina pentru ca era cu AT-uri in insula in Noiembrie....
-
Alin3006
- Veteran
-
- Mesaje: 6445
- Membru din: 26 Sep 2007, 12:35
- Locaţie: bucuresti
-
de grigguti pe 01 Noi 2012, 19:20
depinde ... este discutabila ... noi eram indrum spre cabana de vanatoare Lacul Vulturilor in Tabla Butii si am patit chestia asta, de asemenea mi-am dat seama cu ocazia asta ca indiferent de cat de uscat este afara, simexul sau brutalele (daca te tin rapoartele) nu ar trebui sa lipseasca de pe masina cand pleci in zona cu deal, munte, etc. Noi daca am fi avut parte de ploaie "o puneam", am avut cateva urcari si coborari dintre care unele si cu inclinare laterala, din acelea "one way trip" la care daca era ud pe jos nu am fi putut trece decat asigurati. deci eu zic asa (parere personala, nu dati cu paru'): masina de vanatoare trebuie sa fie echipata cu tot ce trebuie, compresor, ocheti, sufa, troliu, gume minim MT, ancora, cazma, hylift, toate acestea pe langa blocant minim spate de 100%. Evident, daca te duci la vanatoare la iepuri cu grupa in spate la Metro Berceni, atunci poti pleca si cu Tico, dar daca pleci ca mine la dracu in praznic, atunci te gandesti sa iti mai iei inca un prieten si el la fel de dotat. cele de mai sus incap perfect pe un roofrack si mai ramane si loc pentru rezerva si altele, cort, etc. despre consum ... deh, normal sa creasca, eu am bari fata si spate gen ARB, roofrack si scara, scut integral inclusiv diferential (cea mai buna investitie, am spat piatra trecand un rau cu scutul diferentialului, daca nu-l aveam il spargeam) praguri, etc. deci am greutate suplimentara, mare, mi-a crescut consumul la 13% in afara, dela 11, dar cand plec am tot ce-mi trebuie. daca te tine contul, pui totul de duraluminium si ai rezolvat a mare parte a greutatii. eu dupa patania de duminica, ma gandesc si la rollcage ...
-
grigguti
- Veteran
-
- Mesaje: 799
- Membru din: 13 Sep 2008, 12:52
- Locaţie: Bucuresti
-
de Adi.Sache pe 26 Ian 2013, 00:34
Eu am folosit la vanatoare, pana acum 4 ani, un Patrol k160 (cel patrat, scurt in doua portiere), suprainaltat cu motor de 3,3 litri....mergea de-l luau dracii. Avea doua neajunsuri....unul constructiv, respectiv consola spate foarte lunga, motiv pentru care am suprainaltat-o si al doilea financiar...impozit imens..... Am renuntat la el, desi ma doare sufletul, deoarece mi-a cedat sasiul...s-a corodat. Acuma merg cu un SSANG YONG KYRON, cauciucuri BF GOODRICH pe 18 inchi si pot sa va spun ca este super OK, atat ca masina de zi cu zi dar si pentru escapade la pescuit si vanatoare. Faptul ca are punte rigida spate, sasiu si reductor ma ajuta foarte mult in teren, la o garda la sol de 210 mm. Nu fac Off-road extrem cu ea, dar se descurca de minune alaturi de masini cu marci de prestigiu.
-
Adi.Sache
-
- Mesaje: 11
- Membru din: 13 Ian 2013, 20:11
de soimu` pe 29 Ian 2013, 22:21
asa este adi, se descurca, dar cat timp. un patrol ingroapa multe suv uri prin fiabilitate in conditii dure, nu prin confort sau imagine. imi pare rau ca ai fost nevoit sa renunti la el, sambata am fost cu un K160 modificat foarte mult, si am fost foarte surprins cat de bine poate sa mearga este modificat de un coleg vanator, dar nu pentru extrem, ci pentru o masina mixta perfecta pe sasiu de K160 a pus suspensie si punti de Y60 (mult mai rezistente si putin mai late, cu discuri si blocant spate), la motor (R28T) a montat un intercooler si o turbina mai puternica si pot spune ca are o forta cu aproximativ 30% mai mare decat al meu (acelasi tip de motor).
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de Adi.Sache pe 30 Ian 2013, 23:52
Ai dreptate @soimu....cat va tine....nu stiu... Kyronul deocamdata are 190.000 km si in afara de consumabile, bucse, pivoti, capete de bara, un set de amortizoare pe fata si un kit de ambreiaj...nu mi-a facut probleme....poate mai mege....caam grija de el.
Despre Nissan cum am spus...ma doare sufletul...astept sa vina primavara sa il desfac sa il vand pe bucati.... In timp am incercat toate variantele posibile, sa ii schimb motorul, sa il transform in autoutilitara...dar m-am lovit de birocratia de la RAR....intre timp (in perioada in care mai aveam sperante sa pot schimba motorul) am cumparat si un K260 (cel cu motor de 2,8 L)....pentru motor mai mic si piese de schimb...dar asa cum am spus, birocratia m-a doborat.....asta-i...
Daca ar fi sa cumpar o masina pentru vanatoare mi-as lua un NISSAN GR in 2 portiere incadrat la categoria autoutilitara, sau un PAGERO, desi cu un NISSAN te poti juca mai mult la capitolul transformari.
-
Adi.Sache
-
- Mesaje: 11
- Membru din: 13 Ian 2013, 20:11
de soimu` pe 31 Ian 2013, 08:17
de departe cea mai buna alegere in opinia mea, este un patrol GR in 2 sau 4 usi dar cu bena in spate am vazut ambele modele, un prieten a si cumparat modelul in 2 usi cu bena, o bijuterie este autoutilitara si a dat 500 euro taxa de inmatriculare si deja este bine transformata. si varianta in 4 usi si bena este frumoasa, dar cea in 2 usi parca este o jucarie
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de Adi.Sache pe 01 Feb 2013, 22:16
Sincer sa fiu, nu am vazut pana acuma asa ceva...dar promit sa fac sapaturi.....
-
Adi.Sache
-
- Mesaje: 11
- Membru din: 13 Ian 2013, 20:11
de soimu` pe 01 Feb 2013, 23:02
-
soimu`
- Veteran
-
- Mesaje: 697
- Membru din: 25 Sep 2009, 13:57
de Adi.Sache pe 02 Feb 2013, 22:33
SUPERMASINI, Am cautat si ieri si astazi pe site-urile de profil, dar crede-ma ca nu am gasit asa ceva......ce mi-ar place una din asta...... Dar cine stie, poate cu timpul voi gasi si eu. Multumesc pentru idee....este o alternatva
-
Adi.Sache
-
- Mesaje: 11
- Membru din: 13 Ian 2013, 20:11
Înapoi la Off road si aventuri pe 2 sau 4 roti
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 23 vizitatori
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Translation/Traducere: phpBB România
|
|